« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
آوای رودکوف گزارش می کند:
حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات و خلق حماسه سیاسی، در صحنه سیاست بین‌المللی هم بازتاب‌های مطلوبی برای کشور خواهد داشت و می‌توان با اتکا به جمهوریت نظام، همانند عرصه‌های سیاسی و فرهنگی به استقلال اقتصادی هم دست یافت...
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، شرکت در انتخابات در دوره مُدرن دلایل و نتایج متعددی برای افراد و جامعه در پی دارد. هم مردم ایرانی، هم نظام سیاسی ایرانی و هم مشارکتی که مردم ایران در آن مهم هستند. و بعضی از روشنفکران، سیاستمداران و روزنامه نگاران معترض نسبت به جریان مشارکت سهوی یا عمدی از گذشته تاکنون بر یک اصل و قاعده پافشاری می کنند؛ در ایران امکانی و شرایطی برای بهبود وجود ندارد، امکانی برای زیست مدرن وجود ندارد، مشارکت و اصلاح طلبی خیال پردازی روشنفکرانه است.

درنتیجه رای دادن مردم در انتخاباتی که نتایج آن از قبل تعیین شده است، تاثیری در مسیر زندگی افراد و جامعه ندارد. مدعیان به این اصل باور دارند که رای دادن یا رای ندادن به فرد یا گروهی، قبول یا رد کردن فرد یا گروهی، طرح یا طرح نکردن مفهوم یا داعیه یی در سرنوشت جامعه، مشارکت، دموکراسی سیاسی و اجتماعی و درنهایت انتخابات اثری ندارد، زیرا وجود دولت و قدرت سلطه گرا بدون خواست و نظر مردم هر چه بخواهد انجام می دهد.

حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات و خلق حماسه سیاسی، در صحنه سیاست بین‌المللی هم بازتاب‌های مطلوبی برای کشور خواهد داشت و می‌توان با اتکا به جمهوریت نظام، همانند عرصه‌های سیاسی و فرهنگی به استقلال اقتصادی هم دست یافت. به طور یقین حضور مردم در روز رای گیری عزت و اقتدار نظام را در منظر جهانیان تثبیت می‌کند.


حضور مردم در انتخابات نماد عزت کشور است
حجت‌الاسلام سیدرضا رضوی، امام جمعه بستان‌آباد در گفت‌‌وگو با آوای رودکوف، اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات نماد اقتدار و عزت کشور است.

وی، افزود: انتخابات درواقع یک جهاد اسلامی قلمداد می شود.

وی، انتخابات پیش رو را سرنوشت‌ساز برای کشور و نظام دانست و بیان کرد: انتخابات پیش رو صحنه سرنوشت‌ساز برای کشور،‌ مردم و نظام است که حضور مردم می‌تواند آن را در مسیر پیروزی و موفقیت نظام هدایت کند.

حجت‌الاسلام رضوی، ادامه داد: ملت ایران همانطور تاکنوان اقتدار خود را نشان داده اند، بیش از گذشته و باوجه به شرایط خاص این روزها حماسه ای دیگر می آفرینند.

امام جمعه بستان‌آباد، یادآور شد: حضور مردم در این انتخابات، سرنوشت‌ساز است چون شرایط نظام و کشور به گونه‌ای است که نگاه همه دنیا به آن نگاه ویژه‌ای است.

وی، افزود: امیدوارم مردم با حضور حداکثری خود کاری کنند که همه چیزهایی که باعث می‌شود یک کشور مقتدرتر و قدرتمندتر از امروز باشیم، تحقق پیدا کند.

حجت‌الاسلام رضوی، ضمن بازگو نمودن امتیازات نمایندگان راه یافته به مجلس با رأی بیشتر تاکید کرد: نماینده ای که با رأی بیشتری به مجلس رفته است، با قدرت بیشتری اقذام خواهد کرد و مجلس و دولت قوی را ایجاد می کند و دولت قوی هم کشور را قدرمند می نماید.


مدیریت جهادی مردم درپی شرکت در انتخابات به نمایش گذاشته می شود
حجت‌الاسلام عبدالغفار غفاری، امام جمعه بخشایش در گفت‌و گو با آوای رودکوف، اظهار کرد: مردم چنانچه در انتخابات به نحو احسن شرکت نمایند، مدیریت جهادی و انقلابی برای انتخاب نمایندگان اصلح را په نمایش می گذارند.

وی، ضمن بازگو نمودن بیمه شدن نظام با حضور مردم در انتخابات افزود: حضور مردم در انتخابات روز جمعه بار دیگر نظام را در مقابل حملات دشمن بیمه می‌کند و قطعا باعث ناامیدی دشمنان از تحریم، تهدید و تردید به نظام اسلامی می‌شود و لازم است برای تحقق این موضوع مردم ما که در گذشته نیز آگاه و بیدار بوده‌اند با بصیرت و هوشیاری در این انتخابات شرکت کنند تا در نهایت با سربلندی مردم در این امتحان، نظام اسلامی مستحکم تر و با صلابت‌تر بتواند در مسیر روبه جلو گام بردارد.

وی با استناد به آیه 8 سوره مومنون(وَالَّذِينَ هُمْ لِأَمَانَاتِهِمْ وَعَهْدِهِمْ رَاعُونَ)بیان کرد: در این آیه می خوانیم: آنان که امانت ها و پیمان های خود را رعایت می کنند،

حجت‌الاسلام غفاری، ادامه داد: انتخابات خوب با اکثریت حضور مردم محقق می شود.

امام جمعه شهر بخشایش، یادآور شد: جمهوری اسلامی در چارچوب اسلام تکلیفی را که مردم در اختیار مسئولان به عنوان تکلیف واگذار می نمایند، مردم نقشی اساسی دارند.

وی، افزود: حضور حداکثری در انتخابات به معنی بیعت مجدد با جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های والای آن است.

حجت‌الاسلام غفاری، بااشاره به پیامدهای نتیجه انتخابات تاکید کرد: نتیجه انتخابات، مجلسی قوی خواهد شد و تمامی مشکلات اقتصادی، فرهنگی و ... برطرف می شود.

گزارش از: امیرمسعود طایفه سلطانخانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: