« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
انتخابات
رییس هیات مرکزی بازرسی انتخابات فارس گفت: مردم از طریق سامانه الکترونیکی شکایات انتخاباتی را ثبت کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،  رییس هیات مرکزی بازرسی انتخابات استان فارس گفت: سامانه الکترونیکی رسیدگی به شکایات انتخاباتی در میز خدمات پورتال وزارت کشور راه اندازی شده که مردم می‌توانند شکایت خود را در این سامانه ثبت کنند.

عبدالرضا قاسم پور افزود: مردم علاوه بر سامانه رسیدگی به شکایات انتخاباتی، می‌توانند شکایات خود را به هیات‌های بازرسی انتخابات و بازرسان وزارت کشور در شهرستان استان اعلام کنند.

او ادامه داد: هیات‌های بازرسی اتتخابات در ۳۶ شهرستان استان فعال هستند وهمه فعالیت‌ها، تحرکات و روند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را رصد می‌کنند.

رییس هیات مرکزی بازرسی انتخابات استان فارس گفت: هیات‌های بازرسی انتخابات نظارت لازم را انجام می‌دهند تا انتخابات از مسیر صحیح و قانونی خود منحرف نشود و تذکر‌های لازم را می‌دهند.

قاسم پور افزود: هیات‌های بازرسی انتخابات به عوامل اجرایی و نظارت انتخابات کمک می‌کنند که در کنار هم با وحدت و همدلی انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونی برگزار کنند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه دوم اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود. در استان فارس و چهار استان دیگر، به صورت همزمان انتخابات نخستین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز برگزار خواهد شد.

سه هزار و ۲۲۷ شعبه اخذ رای در استان فارس برای اخذ رای از سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از واجدان شرایط شرکت در انتخابات دوم اسفند پیش‌بینی شده است.

استان فارس دربرگیرنده ۳۶ شهرستان، ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که سهم حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، چهار کرسی نمایندگی است.

بنا بر اعلام ستاد انتخابات استان فارس، هم اینک تعداد کاندیدا‌های نمایندگی مجلس در استان ۳۰۰ نفر است که از این تعداد ۲۶۷ نفر مرد و ۳۳ نفر زن هستند.

از شروع ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان فارس، ۹۲۴ نفر در این استان اقدام به نام‌نویسی کردند و ۹ نفر نیز حوزه انتخابیه خود را از سایر نقاط کشور به فارس انتقال دادند که در این میان، تاکنون ۱۵۶نفر از کاندیدا‌های نمایندگی مجلس انصراف داده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: