« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
مسئول حدنگاری و کاداستر سازمان جهاد کشاورزی اصفهان خبر داد:
مسئول حدنگاری و کاداستر سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: طرح کاداستر در ۱۱ هزار و ۶۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان گلپایگان با ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار دولتی اجرا می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، داود گرشاسبی در شهرستان گلپایگان اظهار داشت: در حالیکه شهرستان گلپایگان ۳۴ هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی کشاورزی دارد طرح کاداستر در ۱۱ هزار و ۶۰۰ هکتار از اراضی دهستان جلگه انجام می‌شود.

مسئول حدنگاری و کاداستر سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان بیان کرد: در حالیکه برای این طرح ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار دولتی تخصیص یافته است در اجرای طرح ساماندهی و تثبیت اراضی کشاورزی هدف مهمی قلمداد می‌شود.

وی از امکان دریافت سند با استفاده از ظرفیت مشاورین طرح و نرم افزارهای موجود خبر داد و گفت: پس از مشخص شدن مالکیت بهره برداران و تعیین موقعیت اراضی روی نقشه‌هایی هوائی و همچنین با معین شدن عدم وجود مشکل به اداره ثبت اسناد جهت اخذ یک برگ پروانه سند ثبتی معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: در حالیکه بهره‌برداران با دریافت سند مالکیت اراضی می‌توانند از انواع تسهیلات، نقل و انتقالات و ضمانت بانکی و سایر موضوعات دیگر استفاده کنند، در صورت همکاری طرح کاداستر حداکثر ظرف مدت یکسال اجرا می‌شود.

گرشاسبی با تأکید بر اینکه در صورت همکاری بهره‌بردارن با مشاوران، طرح کاداستر بین ۹ ماه تا یکسال طول می‌کشد، متذکر شد:به دلیل اینکه از شهرستان گلپایگان تصویر هوایی تهیه شده است این طرح هفت ماه زودتر از سایر شهرستان‌‎های استان در دستور کار قرار گرفت.

مدینه صابری: خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: