« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر 10 هزار و 535 یتیم و فرزند محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از حمایت این نهاد بهره‌مند هستند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این نهاد به‌منظور حمایت از نیازمندان برنامه‌های متفاوتی را در سال اجرا می‌کند، گفت: 10 هزار و 535 یتیم و فرزند محسنین در سال جاری تحت حمایت این نهاد هستند که در طول سال خدمات متفاوتی به آن‌ها ارائه می‌شود.

وی بابیان اینکه کمیته امداد به‌منظور حمایت از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند طرح اکرام ایتام و محسنین را در اولویت برنامه‌های خود دارد، افزود: در حال حاضر 7284 حامی خیر و نیکوکار حمایت از 4936 نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده‌دارند.

مبشری بابیان اینکه از مجموع فرزندان تحت حمایت حامیان 2823 نفر یتیم و مابقی فرزندان محسنین هستند، تصریح کرد: هم‌اکنون 5599 نفر از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد -980 یتیم و 4619 فرزند محسنین- بدون حامی و چشم‌انتظار حمایت خیران و نیکوکاران‌اند. 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حامیان نیکوکار در سال جاری هشت میلیارد و 955میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند، گفت: از خیران و نیکوکاران در آستانه جشن نیکوکاری این نهاد و همچنین سال نو دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در این جشن و سایر برنامه‌های مشارکتی کمیته امداد یاریگر نیازمندان این نهاد و به‌خصوص ایتام باشند.

مبشری به طرح جدید کمیته امداد با نام «هر کارمند یک حامی» اشاره و بیان کرد: امید است که با اجرای این طرح در استان بتوانیم از ظرفیت کارمندان دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین استفاده و بهره بیشتری ببریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: