« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۱
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، جعفر دلالباشی با اشاره به اینکه گل‌هائی چون سنبل و لاله قیمت بالائی دارند اظهار داشت: سال گذشته نیز به‌علت عدم استقبال از خرید آن مجبور به دور ریختن تعدادی از این نوع گل شده و ضرر کردیم.

رئیس اتحادیه گل‌فروشان اصفهان، بیان کرد: در حالیکه پیاز انواع گل‌هایی مثل لاله و سنبل با ارز آزاد از خارج وارد کشور می‌شود، این گل‌ها تا به ثمر رسیدن بین 20 تا 50 درصد خرابی دارند.

وی با بیان اینکه گرانی گل‌های وارداتی نقشی موثر در عدم استقبال از این نوع گل‌ها در سال گذشته داشته است، تصریح کرد: : هر سال فروش شب عید کمتر می‌شود و تنها گل شب‌بو است که همه از آن خریداری می‌کنند.

دلالباشی، یادآور شد: در اصفهان و هم در اطراف اصفهان این گل تأمین می‌شود و قیمت بالایی هم ندارد.

رئیس اتحادیه گل‌فروشان اصفهان با بیان اینکه گران بودن انواع خارجی آن بی‌دلیل نیست، گفت: انواع ایرانی این گل‌ها مثل نمونه خارجی به ثمر نمی‌نشیند و کیفیت مطلوبی ندارد.

وی افزود: پیش از بالا رفتن قیمت دلار پیاز این گل‌ها وارد ایران شد و اکنون کشت شده و قابل برداشت است.

دلالباشی با بیان اینکه اکنون مردم از نظر مادی در تنگنا هستند، تصریح کرد: هیچ کمبودی در بازار نیست و ما بیشتر گل‌های ارزان را به بازار می‌آوریم.

وی خاطر نشان کرد: توان خرید مردم کم است و تلاش ما بر آن است تا مردم باز هم به بازار گل روی بیاورند و از آن استقبال کنند.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: