« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
به قلم اسدالله ربانی مهر؛
طاعون،وبا،سل،کزازو...راگذشتگان ما که هیچ امکاناتی نداشتندپشت سرگذاشتند و بی شک داستان تلخ این روزهای کروناکه ترس از آن بیشتر از خودش ما را آزار می دهد به پایان می رسد....
پایگاه خبری آوای رودکوف- اسدالله ربانی مهر:طاعون،وبا،سل،کزازو...راگذشتگان ما که هیچ امکاناتی نداشتندپشت سرگذاشتند و بی شک داستان تلخ این روزهای کروناکه ترس از آن بیشتر از خودش ما را آزار می دهد به پایان می رسد و ما هستیم که دو باره  در کنار هم  زندگی می کنیم و اما چه خوب است که از این داستان تلخ درس بگیریم و دست همدیگر رابگیریم و بیش از گذشته و در آستانه سال نو با همدیگر مهربان باشیم و به همدیگر محبت کنیم و در برابر کرونای نامهربان، ما مردم کمی با هم مهربان باشیم  و بدانیم کرونا می رود و می میرد و این ما هستیم که می مانیم و حیات و زندگی را ادامه می دهیم .


واقعیت این است که این روزها کرونا زندگی مردم در کشورهای مختلف را تحت تاثیر قرار  داده و در کشور عزیزمان ایران تحت تاثیر اخبارمختلف در فضای مجازی این جو روانی تاثیرات بیشتری بر زندگی مردم داشته است  و در آستانه نوروز و سال جدید باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است که فشارهایی به مردم وارد شده است و همه  ما وظیفه داریم در این روزهای سخت در کنار هم باشیم و با هم مهربان باشیم .

این روزها در کنار ما افرادی  هستند که :
*مستاجر هستند
*مریض دارند
*بدهی دارند
*کسب و کار شان مشکل دارد
*در کسب و کارشان زیان دیدند
*هزینه درمان و....دارند
*چک دارند و...
*کارگر رستورانی که بیکار شد
*مغازه ای کار نمی کند
*تولیدی که فروش ندارد

 و....
و این ها بالاخره بخشی  از مشکلات این روزهای بعضی شهروندان است  و همان طور که  اقداماتی چون عدم دریافت اقساط سه ماه واحدها و وام های قرض الحسنه در شورای پول واعتبار تصویب شد و اقدام بسیار ارزشمندی بود و این حمایت ها ادامه دارد همه ما  هم وظیفه داریم که رعایت حال مردم را در این روزها داشته باشیم .

به هرحال هر سال در این ایام  موضوع احسان ونیکوکاری را داریم و بی شک هر کدام از ما با یک حرکت خداپسندانه می توانیم دستی را بگیریم و نگرانی یک نفر را برطرف کنیم و این حس خوب ریشه در آبا،اجداد وگذشتگان ما دارد و ما هم باید این سنت حسنه را زنده نگه داریم.

و چه خوب است که کمی به خود آییم و همه ما مهربانی را به همدیگر هدیه کنیم و در شهرمان لبخند را بر لبان دیوارهای شهر  جاری کنیم .

و نکته آخر اینکه کرونا این میهمان ناخوانده بالاخره از این دیار رخت خواهد بست و فراموش نکنیم که ما هستیم که در کنار هم باید زندگی کنیم و زندگی تنها با محبت و عشق و فداکاری اش قشنگ وزیباست .

بهار نزدیک است و خداوند نظاره گر اعمال ما؛ از قافله محبت وخوبی ها عقب نمانیم .....

ربانی مهر
مدیرمسئول هفته نامه همدلی همدان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: