« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸
فعالیت محیط زیستی یک خانواده؛
اين اقدام خودجوش خانواده ی لنده ای را می توان گامي‌ جالب در آغازین روزهای بهاری در حمايت از محيط زيست تلقی نمود....
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوفاز لنده ؛میزان دانش ، آگاهی و سواد مردم با حفظ محیط زیست ارتباط مستقیم دارد. هر اندازه میزان اطلاعات و دانش مردم بالا باشد رفتارهایی که موجب تخریب محیط زیست می شود کمتر انجام می دهند.


خانواده ها اولین نهادی هستند که هر فردی وارد آن می شود و در آنجا آموزش می بیند. بنابراین ، اولین جایی که انسانها باید این رفتارها را فرا بگیرند خانواده است و والدین نقش مهمی در آن آموزش دارند. بهتر است گونه های گیاهی و جانوری مناطقی که در آنها زندگی می کنیم را بشناسیم و به فرزندانمان نیز آموزش دهیم و اگر نیاز به مراقبتهای ویژه ای دارند آنها را نیز فرا گرفته و آموزش دهیم. این آموزشها منجر به بهبود فرهنگ و افزایش آگاهی افراد نسبت به اهمیت طبیعت می شود و در نهایت محیط زیست سالمتری خواهیم داشت.


با این مقدمه شایسته است از امیر و ارتین و پدرشان که عصر امروز با رعایت اصول بهداشتی اقدام به پاکسازي بخشی از  طبيعت روستای دم تنگ لنده  از زباله‌ها نمودند تقدیر و تشکر نمود.


 اين اقدام خودجوش خانواده ی لنده ای را می توان گامي‌ جالب در آغازین روزهای بهاری در حمايت از محيط زيست تلقی نمود.


خبرنگار آوای رودکوف همانطور که در گزارش قبلی وعده ی انتشار گزارشاتی از این دست را داده بود مجددا گزارشات محیط زیستی دیگری را سمع و نظر شما خوبان خواهد رسانید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: