« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 160 واحد مسکن مهر با مشارکت اداره راه و شهرسازی استان برای مددجویان این نهاد به بهره‌برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد برای مددجویان تحت حمایت، ایجاد سرپناهی امن برای آنان است، گفت: 160 مددجوی تحت حمایت این نهاد با مشارکت اداره راه و شهرسازی از طریق مسکن مهر صاحب خانه شدند.

مبشری اعتبار هزینه شده برای هر مسکن را 61 میلیون تومان عنوان و بیان کرد: در مجموع 9 میلیارد و 760 میلیون تومان برای این مسکن ها هزینه شده که از این مبلغ سه میلیارد و 360 میلیون تومان آن به صورت بلاعوض از طریق کمیته امداد و مابقی تسهیلاتی است که اداره راه و شهرسازی پرداخت کرده است.


وی تصریح کرد: یک میلیارد و 387 میلیون تومان به تازگی برای ساخت و تکمیل مسکن های مهر مددجویی پرداخت شد.

مبشری اظهار کرد: در سال جاری2108 مورد خدمات عمرانی با اعتبار 15 میلیارد و 709 میلیون تومان تا آخر بهمن ماه برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: 580 مورد تعمیرات، 129 واحد احداث مسکن روستایی، خرید و ساخت 62 واحد شهری، احداث 222 مورد سرویس بهداشتی و تکمیل 32 مورد واحدهای نیمه‌تمام شهری و روستایی، 222 مورد تعمیرات منازل سیل زده، 29 مورد احداث برای سیل زدگان و 830 مورد لوله کشی گاز تومان از مهمترین اقدامات انجام شده برای مددجویان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: