« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۲۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
در روزهای پایانی سال98؛
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روزهای پایانی سال جاری از خبرنگاران فعال در عرصه اطلاع‌رسانی اخبار و گزارش‌های این نهاد تقدیر شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، علی حسن مظاهری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع باعث شفاف‌سازی و اعتماد مردم می‌شود، گفت: خبرنگاران به‌عنوان خیران رسانه‌ای نقش اساسی در ترویج فرهنگ احسان ، انفاق و نیکوکاری دارند.و نقش رسانه در ارتقاء شاخص های توسعه، گسترش فرهنگ کار، اعتمادسازی مردم نسبت به کمیته امداد و کاهش فقر بسیار مؤثر است.


وی بابیان اینکه رویکرد تعاملی مطلوبی بین کمیته امداد با اصحاب رسانه حاکم است که این نشان‌دهنده نوع نگاه و اعتقاد این نهاد با تلاش گران عرصه اطلاع‌رسانی است، افزود: خبرنگاران می‌توانند در انتقال پیام‌ها و مفاهیم کمک به کمیته امداد بخصوص در حوزه آسیب‌شناسی یار و مددکار این نهاد باشند.

مظاهری تأکید کرد: خبرنگاران همواره در بحران‌ها در کنار امدادگران بوده و با اخبار و اطلاعاتی که از مناطق محروم منتشر می‌کنند، کمک‌رسان این نهاد در توزیع خدمات به نیازمندان هستند.

وی با تأکید بر رسالت خبرنگاران در تنویر افکار عمومی ادامه داد: کمیته امداد از نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خبرنگاران استقبال می‌کند و خبرنگاران باید حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی را مرجعی بدانند که ورود به آن برای انتقال مشکلات و آسیب‌های جامعه هدف لازم است.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب رسانه های استانی و تعدادی از مطبوعات ملی با کمیته امداد، گفت: رسانه های وابسته به جهاد دانشگاهی ار جمله ایکنا، ایسنا و همچنین پایگاه خبری آوای رودکوف و راک نیوز بیشترین همکاری را در سال جاری با این نهاد داشته‌اند و به‌طورکلی جراید، سایت‌ها و خبرگزاری‌های استان همکاری بسیار خوبی با این نهاد در زمینه انعکاس اخبار و گزارشات کمیته امداد داشته‌اند.

مظاهری تصریح کرد: این نهاد، در این روزهای پایانی سال، از خبرنگارانی که بیشترین همکاری را با این نهاد در سال 98 داشته‌اند تقدیر به عمل آورد. 

شایسته ذکر است؛ چندین روزنامه محلی و کشوری، هفته‌نامه، سایت خبری و خبرگزاری رسمی با کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد همکاری دارند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
0
انصافا آوای رودکوف جز محدود سایتهای مستقل و خوش آواز کشورمان می باشد
رحمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
0
درود برمدیر محترم وارزشی سایت وزین اوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: