« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
فرمانده یگان محیط زیست:
فرمانده یگان حفاطت محیط زیست از مردم خواست که با توجه به شیوع کروناویروس چهارشنبه‌سوری را در خانه بمانند زیرا علاوه بر خسارات ریست محیطی برگزاری این مراسم و تجمع می‌تواند سبب گسترش این بیماری شود.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف،سرهنگ جمشید محبت‌خانی در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا افراد نباید به دنبال برگزاری مراسم چهارشنبه اخر سال باشند، اظهار کرد: برگزاری این مراسم و تجمع می‌تواند سبب گسترش این بیماری شود.

وی در ادامه با بیان اینکه هر ساله طی مراسم چهارشنبه سوری خسارت‌هایی به مناطق محیط زیستی وارد می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر حریق، آلودگی هوا و آلودگی صوتی نیز از جمله مشکلات دیگر زیست محیطی این روز است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه استفاده از مواد محترقه و روشن کردن آتش می‌تواند آثار منفی بر سلامت سالمندان، کودکان و بیماران داشته باشد، گفت: روشن کردن آتش یا مواد محترقه در مناطق حفاظت شده محیط زیستی ممنوع است.

محبت‌خانی ادامه داد: یگان حفاظت محیط زیست با هرگونه آتش‌سوزی که منجر به آلودگی هوا شود برخورد خواهد کرد.

وی در پایان تاکید کرد: درحال حاضر توصیه به مردم این است که طی نوروز و روزهای پایانی سال در خانه بمانند و از تجمع، طبیعت گردی، دید و بازدید و... خودداری کنند.


ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: