« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶
کهگیلویه و بویراحمد؛
نماینده بنیاد علوی در لنده از نصب بیلبورد های تبلیغاتی در چندین نقطه از شهر لنده خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مبلمان شهري يا شکل فضاي سبز و پارک ها مي تواند ما را به مقصود برساند. رشد و توسعه اقتصادي شهرهاي جديد در کنار نياز به اطلاع رساني، همچنين درآمدسازي در اقتصادهاي پوياي شهري، پديده تبليغات شهري را اجتناب ناپذير مي سازد که در همین راستا بنیاد علوی پیرو درخواست شهرداری لنده اقدام به تامین اعتبار لازم نصب ۵ بیلبرد در سطح شهر لنده کرد.


مراد مرادپور اظهار داشت؛ در راستای زیبا سازی فضای شهری پیرو درخواست شهرداری و شورای شهر لنده بنیاد اقدام به نصب ۳ بیلبرد تبلیغاتی در شهر لنده شد.


وی خاطرنشان کرد؛ این اقدام ضمن جلوگیری از نازیبایی های گذشته که بر اثر نصب بنر و پوستر های تبلیغاتی به درب و دیوارهای شهر پدید می آمد موجب میشود تا ادارات و دستگاه دولتی جهت اطلاع رسانی های خود از این فضاها استفاده نمایند که خود میتواند کمکی به درآمد زایی شهرداری شهر لنده در باشد.


مدیر شهرستانی طرح آبادانی و پیشرفت لنده گفت؛ ۲۰۰ میلیون ریال جهت نصب این بیلبرد ها از سوی بنیاد علوی تامین اعتبار و دراختیار شهرداری شهر لنده قرار داده شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: