« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
یاسوج
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت:برخی از بیماران کرونایی از بیمارستان ترخیص و برخی نیز همچنان بستری هستند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۰ بیمار مشکوک به کرونا در این استان در بیمارستان و یا منزل قرنطینه هستند.

پرویز یزدان‌پناه  اظهار داشت: تاکنون بیش از 280 نمونه از بیماران مشکوک به ویروس کرونا به مرکز ارسال که بعد از یافته‌های آزمایش‌های انجام شده، تنها 27 نفر ابتلای آنان به کرونا تایید شده است.


وی با بیان اینکه برخی از بیماران کرونایی از بیمارستان ترخیص و برخی نیز همچنان بستری هستند، عنوان کرد: همچنین برخی از بیماران کرونایی در منزل قرنطینه بوده و در واقع خدمات درمانی لازم را در خانه دریافت می‌کنند.

یزدان‌پناه با اشاره به اینکه با شیوع کرونا بیمارستان 296 تخت‌خوابی شهید جلیل یاسوج را به عنوان بیمارستان معین برای درمان بیماران احتمالی آماده کردیم، ابراز کرد: در برخی شهرها از جمله دهدشت و گچساران برخی بخش‌ها برای این مهم پیش بینی شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تمام قد خود را برای مقابله با بحران کرونا ویروس آماده کرده‌ایم و در زمینه تامین تجهیزات و امکانات لازم پیگیری‌های لازم از طریق مسئولان و متولیان امر از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شده است.

یزدان‌پناه همکاری و هماهنگی دیگر دستگاه‌ها و نهادها با متولی بهداشت و درمان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: سپاه فتح، طلاب و روحانیون برای مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا در این مدت سنگ تمام گذاشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین