« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
حوادث؛
رئيس دادگستري شهرستان لنده جزئيات دستگیری سارقان طلا و جواهرات در شهرهای قلعه رئیسی و لنده را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛عبدالله سعادتیان با اشاره به دستگیری سارقین طلافروشی در شهرستان لنده و قلعه رئیسی گفت:در طول یکسال گذشته با تلاش شبانه روزی عوامل امنیتی و انتظامی روز گذشته به طور همزمان سارقین دو طلا فروشی شهرستان لنده و شهرقلعه رئیسی دستگیر شدند.

رئیس دادگستری شهرستان لنده اظهار داشت: هدف دستگاه قضایی ایجاد امنیت و آرامش مردم در جامعه است و هرکس بخواهد به هر نحوی آرامش را از مردم سلب نماید به  شدت با وی برخورد خواهیم کرد چرا که جامعه باید برای مردم امن و برای مخلان امنیت مردم نا امن باشد.

وی افزود:برابر وعده ای که در خصوص سرقت طلا فروشی در شهرستان لنده و دستگیری عامل ویا عاملین این سرقت داده بودیم با تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی و اشراف کامل این امر امروز تحقق یافت.

عبدالله سعادتیان تصریح کرد: در تاریخ شانزدهم اسفندماه سال گذشته که یکی از طلا فروشی های شهرستان لنده مورد سرقت واقع شد دستگاه های امنیتی ازجمله نیروی انتظامی، پلیس اطلاعات و امنیت و اگاهی با هماهنگی دستگاه قضایی موضوع را در دستور کار قرار داده بودند که برای بار دوم در دی ماه سال جاری سرقت طلا فروشی دیگری در شهر قلعه رئیسی رخ داد  وتمام تلاش ما بر این بود که حتما سارقین شناسائی و دستگیر شوند.

وی تاکیدکرد:  تلاش شبانه روزی حافظان امنیت مثمرثمر واقع گردید وپس از شناسایی متهمین پلیس با صبر و حوصله تمام فعالیت های سارقین را زیر نظر گرفته به طوری که این سارقین قصد داشتند یک طلا فروشی دیگر در شهرستان بهبهان از توابع استان خوزستان را مورد سرقت قرار دهندکه به طور همزمان در یک عملیات گسترده و هماهنگ سارقین در دوشهربهبهان ‌لنده  دستگیرودر ضمن دستگیری سارقین یک قبضه سلاح کلاشینکف و مقادیری مهمات نیز کشف و ضبط شد و پرونده فوق قانون  در حال رسیدگی است.

رئیس دادگستری شهرستان لنده تصریح کرد: اگر در این بین مال باختگانی تمایل دارند که به دنبال احقاق خود باشند می توانند به دادسرا محل های وقوق جرم مراجعه نمایند.

سعادتیان در ادامه گفت: در هنگام دستگیری سارقین یک قبضه سلاح کلاشینکف و مقادیری مهمات نیز کشف و ضبط شد.

وی در ادامه تاکیدکرد: لازم می دانیم از فرمانده انتظامی استان سردار انصاری و تمامی مجموعه همکاران وی در پلیس آگاهی و اطلاعات، نیروی انتظامی شهرستان لنده،عزیزان ما در حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران ناحیه لنده که نقش بسزای در این زمینه داشتند قدردانی کنیم.


منبع خبر لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین