« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
آوای رودکوف؛
پس از استعفای شهرام کرمی از مدیریت اداره‌کل هنرهای نمایشی، قادر آشنا که عهده‌دار همین سمت در دولت دهم بود، جایگزین او شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی قادر آشنا را به عنوان مدیر کل هنرهای نمایشی منصوب کرد.


در حکم سید عباس صالحی خطاب به قادر آشنا آمده است:

«نظر به تعهد، توان و تجربیات ارزنده جناب عالی در عرصه های فرهنگی و هنری بنا به پیشنهاد معاون امور هنری به موجب این حکم به سمت مدیر کل هنرهای نمایشی منصوب می شوید.

هنرهای نمایشی به عنوان هنر بنیادین نقش بی بدیلی در بالندگی سایر رشته های هنری دارد و انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق و تعامل سازنده با هنرمندان تئاتر نسبت به توسعه کمی و کیفی آن و همچنین کمک به فعال سازی مراکز کشف و پرورش استعدادهای درخشان نمایش کشور گام های موثری بردارید.»

پیش از این شهرام کرمی به مدت دو سال مدیرکل هنرهای نمایشی بود که چند روز پیش با انتشار متنی از این سمت استعفا داد.

قادر آشنا پیش از این به‌عنوان مدیرعامل و رییس هیات مدیره موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر و مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و البرز مشغول فعالیت بوده است.

پایگاه خبری آوای رودکوف انتصاب شایسته جناب آقای آشنا را تبریک و برای آین عزیز ارزوی توفیق روز افزون دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: