« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۳۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
ظهر امروز با حضور عوامل قضایی و انتظامی:
صحنه جرم سرقت مسلحانه از طلافروشی‌ لنده ظهر امروز در حضور جمع زیادی از شهروندان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛صحنه جرم سرقت مسلحانه از طلافروشی‌ شهر لنده ظهر امروز با حضور رئیس دادگستری ؛دادستان و  فرماندهی انتظامی شهرستان و همچنین جمعی از فرماندهان یگانهای انتظامی استان و  در حضور جمع زیادی از شهروندان برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده درباره دستگیری این متهمان اظهار داشت :سرانجام بعد از ماهها کار و تلاش ؛ سارقین طلا فروش با همکاری و هماهنگی فرماندهی انتظامی و پلیس اطلاعات و آگاهی استان و شهرستان طی یک عملیات مشترک در شهرستان لنده و هم زمان توسط پلیس آگاهی و اطلاعات استان در شهرستان بهبهان به دام افتادند.

سرگرد جمشیدی افزود:سارقین صراحتا به سرقت طلافروشی در شهرستان لنده و قلعه رئیسی  و همچنین برنامه‌ریزی برای سرقت طلافروشی در شهر بهبهان اعتراف و هم اکنون برای بازسازی صحنه ی جرم به مغازه ی طلا فروشی اعزام شدند.

وی افزود : امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و توقع مردم هم در حوزه تامین و توسعه نظم و امنیت از فرزندان خود در ناجا بالاست و باید تمام سعی مان را به کار بندیم تا فضایی امن و در شان این مردم عزیز  فراهم کنیم که الحمدوالله  تاکنون چنین رویکردی با همکاری و مشارکت دستگاه قضایی ؛ مردم و معتمدین  محقق شده و ان شاء الله ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی لنده ضمن تبریک سال 1399 به همه هموطنان عزیز اظهار داشت: در سال جدید شعار پلیس؛ سلامت خانواده و امنیت جامعه با هشتگ در خانه بمانیم، می باشد.

سرگرد جمشیدی گریزی هم به کرونا زد و  با تاکید براینکه امروز مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت قرار دارند تا زنجیره انتقال این ویروس در جامعه قطع شود از عموم مردم در خواست کرد ؛ جهت حفظ سلامت خود وخانواده وآحاد جامعه؛اکیدا از سفر کردن اجتناب کنند ، ازخانه خارج نشوند واز تردد غیر ضروری پرهیز کنند، ودرصورت نیاز به خروج از منزل نکات بهداشتی واحتیاطی توصیه شده را انجام دهند.

در بازسازی صحنه جرم مردم با سردادن شعار نیروی انتظامی تشکر تشکر از خدمات نیروی انتظامی شهرستان و استان و هم چنین از مسولان دستگاه قضایی قدردانی کرده و خواستار برخورد قاطعانه با سارقان شدند.

گفتنی است علیرغم هشدارهای بهداشتی و ممنوعیت هرگونه تجمع برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا ؛ تعداد زیادی از شهروندان لنده در بازسازی این صحنه سرقت مسلحانه شرکت کردند!!!!




نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ابوطالب کریمی زاده مونه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
0
0
واقعا متأسفم برای مسیولین مربوطه شهرستان لنده..... دم به دم مردم دعوت می کنید که در خانه بمانید.... این چه برنامه ریزی بود انجام دادید در اوج شیوع کرونا ویروس.....
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
0
0
مردم اگه نگران سلامتیشون باشن تجمع نمیکنند کسی که واسشون دعوت نامه نفرستاد بازسازی صحنه هم باید در اسرع وقت انجام میشد .تازه تجمع مردم کار بازسازی رو سختتر میکنه واسه مسولین مربوطه پس ایراد کار از تجمع کنندگانه نه مسولین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: