« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
بروز می شود؛
جمعی از مدیران و گروهای مختلف سیاسی و اجتماعی شهرستان لنده در پیامهای جداگانه ای سال نو و نوروز باستانی را به مردم تبریک عرض نمودند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،در آستانه سال 1399جمعی از مدیران و گروهای مختلف سیاسی و اجتماعی شهرستان لنده در پیامهای جداگانه ای سال نو و  نوروز باستانی را به مردم تبریک عرض نمودند.


در ادامه پیام تبریک جمعی از مسولان و گروهای مختلف را با هم مرور می کنیم ضمنا چینش پیامها بر اساس زمان دریافت پیامها می باشد.


پیام تبریک فرماندار لنده
بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
ای تغییر دهنده دلها و دیده‏‌ها، ای مدبر شب و روز، ای گرداننده سال و حالت‌ها، بگردان حال ما را به نیکوترین حال

نوروز مظهر زيبايي ها، سرآغاز تحولي ژرف همراه با تزریق اميد در روح و روان انسانها و پيام آور صلح و دوستي است‌، در آستانه ی روزی نو و نوروزی ديگر ياد و خاطره ي شهدای عزیزمان كه جان خود را فدای سربلندی میهنمان کردند گرامي میداريم .

ملت و دولت کشور ایران در سال ۹۸ به تبع اتفاقات و حوادثی چون عدم پایبندی گروه ۱+۵ به برجام به عنوان مهم ترین اقدام سیاسی دولت، سیل و زلزله، حوداث آبانماه و شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و سقوط هواپیمای مسافر بری و این روزها ویروس منحوس کرونا سالی سخت را متحمل شدند ولی با توکل بخدا و ائمه اطهار تحت فرامین مقام معظم رهبری و سیاست ها و تمهیدات مجموعه دولت تدبیر امید در راس ریاست محترم جمهور توانستیم  پیچ های سخت و خطر ناک این سال را پشت سر بگذاریم و انشالله با رعایت نکات بهداشتی ودستور العمل های پیشگیرانه  شورای سلامت از آخرین تهدید سال (۹۸) شیوع ویروس منحوس کرونا نیز عبور خواهیم کرد.

 اینجانب فرا رسيدن عید نوروز و  سال جديد را به يكايك مردم ، مسوولان، خانواده هاي معظم شهدا ، ايثارگران ، جانبازان، آزادگان و يادگاران هشت سال دفاع مقدس تبريك و تهنيت عرض نموده و سالي پر از خير و بركت را از درگاه ايزد منان براي عموم مردم شريف لنده خواستارم.

سید خدادوست موسوی /فرماندار لنده



پیام تبریک سرگرد فرزین جمشیدی فرماندهی انتظامی شهرستان لنده

نوروز میعادگاه دیرینه و ماندگار انسان در رهگذر شادی ها و شاد باش ها که به لطیف ترین شکل، طبیعت زیبا را با بهار پیوند می دهد و جسم و روح آدمی را به روییدنی دوباره فرا می خواند و شکوه دلپذیر نو به نو شدن را در سویدای دل بندگان صالح خداوند به ایمانی ژرف و جاودان مبدل می سازد.

این جانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه ی خادمین صدیق نظام جمهوری اسلامی در سالی که گذشت با استعانت از خداوند متعال، حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به احاد مردم عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و از آستان حضرت احدیت مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و بهره گیری از منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و اجرای سیاست ها و برنامه های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در سال جدید را خواستارم.

سرگرد جمشیدی در ادامه با تاکید براینکه امروز مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت قرار دارند تا زنجیره انتقال این ویروس در جامعه قطع شود از عموم مردم در خواست کرد ؛ جهت حفظ سلامت خود وخانواده وآحاد جامعه ازخانه خارج نشوند واز تردد غیر ضروری پرهیز  و درصورت نیاز به خروج از منزل نکات بهداشتی واحتیاطی توصیه شده را حتما رعایت نمایند.

پیام تبریک شهردار لنده

یا مقلب القلوب والابصار یا مدبرالیل والنهاریامحول الحول والا احوال حول حالنا الی احسن الحال

خداوند متعال تورابرهمه ثانیه ها ودقایق سال شاکر وسپاس گزاریم که فرصت ونعمت زندگی را دراین سال نیز نصیب وروزی فرمودی واینک که طبیعت وطلیعه بهارجان وحیات دوباره می یابد ما نیز بر بهار جان ها وقلب عالم امکان سلام و درود می فرستیم وسال نو را با تجدیدعهد وارادت به ان ذخیره الهی اغاز می کنیم.

اینجانب وظیفه خود میدانم حلول سال نو وبهار پر طراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی وتجدید حیات طبیعت است را به تمامی مردم بزرگوار ایران وعلی الخصوص به  شهروندان عزیز شهرلنده تبریک وتهنیت عرض می نماییم وتوصیه ما به همشهریان این است که فعالیت روزمره خود را با دقت وتوجه به رعایت بهداشت واقدامات پیشگیرانه انجام دهند واز سفرخوداری ودر خانه بمانید، ما ایرانیان همیشه از مشکلات وخطرات عبور کرده ایم واین بار نیز با یاری وهمکاری هم از این بیماری خطرناک عبور خواهیم کردانشاالله سلامتی وتوفیق شهروندان را از درگاه خداوند متعال استدعا دارم وامیدوارم سال ۹۹سالی پر برکت ومیمون برای همه ایرانیان باشد.

مختار مشهدی زاده شهردار لنده


پیام تبریک رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده

این عید را با این  شعار که « بیشتر هوای هم را داشته باشیم » درک خواهیم کرد و پیام دوستی ، نشاط و سر زندگی را به همدیگر خواهیم داد

عید نوروز ، پیام شادی و مهربانی است ، گرچه به دلیل بحران اخیر در کشور مجال شادی آنچنان که بایسته است ، باقی نمانده باشد ولی با نگاهی به سنت طبیعت در می یابیم هیچ چیز ماندنی نیست حتی مشکلات و تنگناها. پس این عید را با این  شعار که« بیشتر هوای هم را داشته باشیم » درک خواهیم کرد و پیام دوستی ، نشاط و سر زندگی را به همدیگر خواهیم داد . اینجانب حلول سال نو و رویش بهار طبیعت که تمثیلی است بر « بهار جان » به همه هموطنان عزیز و فهیم،مردم بزرگوار شهرستان لنده، مدیران و کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان لنده ،خانواده های معظم شهدا و ایثارگرو به خانواده بزرگ بهزیستی و مددجویان و معلولین عزیز ، خیرین ارجمند ، مدیران محترم مراکز و موسسات غیردولتی و همه فعالان و همیاران اجتماعی که در طی این سال و همه سالها ، در جهت رفاه اجتماعی   تلاش نموده و می نمایند تبریک عرض می کنم و چشم داریم تا عید و شادی واقعی را بعد از عبور از کوران این بحران جاری در کنار هم و دوشادوش هم تجربه کنیم.

نورعلی کاظمی ، خادم جامعه معلولین در اداره بهزیستی شهرستان لنده


پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده

بسم الله الرحمن الرحیم
«یامُقَلّب القُلوب وَ الاَبصار یامُدَبّر الیل وَ النَهار
یا مُحَول الحَول وَ الاَحوال حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَن الحال»

بار دیگر صدای ترنم بهار ، گوش را می نوازد و عطر دل انگیزش مشام جان را پر می کند . زمین با اجازه و اراده الهی دیگر بار زنده می شود و همه انسان های شیدایِ کرامت و قدرت آن آفریننده مهربان با جوشش و جنبش مضاعف خویش ، ستایش و تسبیح آن یگانه بی همتا را گفته و با سرود بهار همنوا می شوند .

نوروز باستانی ترنمی از عشق و زیبایی ، تجلی گر حال و احوالی نو و بیدار کننده دل های خداجوست . عید نوروز روایتگر آداب و سنن دیرین ماست که همزمان با تحول طبیعت آمدن بهار را با اعتدال و زیبایی های بیشمارش به بندگان بشارت داده و جلوه جمال حضرت حق را در آیینه طبیعت منعکس می کند .

اینجانب با نهایت صمیمیت و افتخار ، فرا رسیدن سال نو را به همه مردم عزیز و همکاران خودم که در جبهه جنگ کرونا در حال مبارزه هستند شادباش گفته و سالی سرشار از نیکویی ، برکت ، عزت ، سعادت و سلامت برای همگان آرزو می کنیم.

هر روزتان نوروز و دل و جانتان همیشه بهاری باد.

توصیه اکید بنده این است جهت قطع رنجیره ویروس منحوس کرونا، در خانه هایمان بمانیم و رعایت بهداشت فردی رو در دستورکارمون قرار دهیم‌ تا با همکاری هم کرونا رو هر چه زودتر شکست دهیم.

نورمحمد نعمتی /مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده


پیام تبریک رئیس اداره کتابخانه های عمومی

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

با تبریک فرا رسیدن «عید نوروز» و آغاز بهار که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است، حلول دوباره نسیم مشک افشان و ترنم بلبلان خوش‌الحان را به نظاره می‌نشینیم و با اراده مضاعف قدم می‌گذاریم در راه نو شدن، رشد کردن و بالیدن.

همکاران عزیز، اعضای محترم کتابخانه های عمومی و مردم عزیز شهرستان همان‌گونه که استحضار دارید، به فضل پروردگار و با همکاری و عزم راسخ شما در سال 1398  موفقیت‌های زیادی کسب شد. با عنایت پروردگار دستیابی به این موفقیت‌ها مؤید تلاش مثمر ثمر مجموعه‌ای سخت‌کوش، مسئولیت‌پذیر و کارآمد بود که با همت و جدیت تک‌تک همکاران خستگی‌ناپذیر و ارجمندم در اداره کتابخانه های عمومی  میسر شد که جا دارد از این همراهی و همدلی صمیمانه سپاسگزاری کنم.

به‌یقین با همراهی و تلاش شما همکاران صمیمی و دلسوز، برای سال جدید نیز طرحی نو درانداخته و با امید، همدلی، همسویی ، پشتکار و احساس مسئولیت، به هدف والای کتابخانه های عمومی که همواره ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی میان اقشار مختلف جامعه است دست خواهیم یافت و برگ زرین دیگری در کارنامه‌ی مجموعه خود ثبت خواهیم کرد.

اینک که در آستانه حلول سال نو با عرض تبریک و تهنیت خدمت شما و خانواده محترم و همشهریان کتابخوان سالی سرشار از نور ایمان و امید توام با پیروزی را در ظل توجهات قطب عالم امکان حضرت مهدی موعود(عج) برای همه عزیزان آرزومندم و در سال جدید خدمتی سرشار از شور نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می نمایم.
امیدوارم با همکاری و همدلی همکاران و مردم همیشه در صحنه از شر این ویروس منحوس نجات پیدا کنیم. به امید یاری پروردگار متعال.

سید زکریا تقوی نژاد/رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لنده


پیام تبریک رئیس اداره آموزش و پرورش

نوروز، تنها بخشی از فرهنگ نام‌آور ماست که جهان را به دنیایی زیباتر و بهتر تبدیل نموده و این جشن‌ها، نویدی برای یک روز بهتر، امیدی برای فرزندان و پیشرفتی برای جامعه اسلامی است.

در روزهایی که فضای عمومی کشور متاثر از بحران کرونا در سکوت فرو رفته است و در این راستا همکاران دلسوز فرهنگی با شعار آموزش تعطیل نیست با تمام توان به طرق مختلف از طریق فضای مجازی به آموزش فرزندانمان مشغول شدند فرا رسیدن بهار فصل حرکت، دگرگونی و نو شدن، حلاوت و جلوه ای ویژه دارد؛ پیام کلاس درس، آغاز دگرگونی روش ها و کردارها برای سبز شدن دوباره و حرکت رو به جلو است. بهار طبیعت به انسان می آموزد در ورای هر سختی، یک نو شدن و زیبایی نهفته است و از این روبه آینده امید داریم، دلبسته ی به این مرز و بومیم و ایران عزیزمان را همواره برقرار و سرفراز می‌خواهیم؛ ایمان داریم که ایران اسلامی از این روزهای سخت عبور کرده و جامعه پر از نشاط و شادابی خواهیم داشت.

اینجانب لحظات نشاط آور فرارسیدن نوروز باستانی 1399  که پیام آور شادمانی، تحول و دوستی است را غنیمت شمرده و صمیمانه این جشن ملی را خدمت همه همکاران تلاشگر،دانش آموزان و اولیاء ملت شریف ایران و بالاخص مردم شریف شهرستان لنده تبریک عرض می نمایم؛ بیائیم دراین سال نو در تلاشی ارزشمند درصدد تحقق عزت،حرمت و کرامت انسان ها باشیم.

علی جاویدان/رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده


پیام تبریک فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج لنده


«اللهمّ ارْزُقْنی فیهِ طاعَهَ الخاشِعین واشْرَحْ فیهِ صَدْری بإنابَهِ المُخْبتینَ بأمانِکَ یا أمانَ الخائِفین»

پیام نوروز این است که همواره باید مهرورز بود و زندگی کرد، زیرا که زمان همیشه از آن شما نیست، نوروز جریانی تازه در رگ‌های امید، روحی نو در کالبد جان وجود است، دستان پر نوازش بهار، طبیعت را از خفتن بیدار می‌سازد و رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه‌ها می‌کند.

در این بهاران که جای خالی شهدایمان در کنار سفره هفت سین احساس می‌شود،  تنها دلخوشی و تسلای‌مان، صلابت و غرور توفیقات به دست آمده و ایستادن نظام اسلامی بر قله‌های افتخار است .

اینجانب برخود لازم می‌دانم ضمن تبریک پیشاپیش سال نو، از تلاش‌ها و فداکاری‌های بسیجیان، مربیان و سرگروه‌های صالحین، فرمانده‌هان حوزه‌ها، مدیران کانون، پاسداران سربازان عزیز ، خانواده های معظم شهدا ، رزمندگان ، ایثارگران و مردم خوب و ولایتمدار ایل بزرگ طیبی و سادات جلیل القدر و همه آنهایی که در عرصه جنگ نرم وسخت تلاش کردند تشکر وقدردانی نموده و توفیقات روز افزونتان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

در پایان لازم است عید بهاران را محضر بزرگ بسیجی عالم رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای عزیز، بسیجیان همیشه در صحنه و بی ادعا و همه شما مردمان شریف شهرستان لنده تبریک عرض نمایم و امیدوارم سال جدید، سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای مردم عزیز بوده و احسن حال برای همگان تقدیر شود. ” انشاء الله”

سرگرد پاسدار اسفندیار مختاری/فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده


پیام تبریک رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی

سال ۱۳۸۸با تمام فراز و فرود هایش به پایان رسید.از تمامی دست آورد هایی که در تمامی حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و هنری،  سیاسی و اقتصادی و نظامی ،ملی وبین المللی،استانی و شهرستانی و...نصیب ملت بزرگ ایران گردید تا یکی از تلخ ترین اتفاقات یعنی شهادت سردار دلها،سردار سلیمانی.

بر خود لازم میدانم آغاز سال ۱۳۹۹وعید سعید باستانی نوروز را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران،ریاست محترم جمهور و همه خدمتگزاران صدیق ملت در تمامی حوزه‌های کاری،اهالی محترم فرهنگ و هنر ورسانه سراسر کشور واستان،به ویژه شهرستان تبریک عرض نمایم.
آرزوی بهروزی و شادکامی برای همه این بزرگواران وخانواده های محترم شان را از باریتعالی دارم.

اسماعیل زارعی / رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده


پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور واحد لنده

فرا رسیدن سال جدید را محضر ولی عصر (ع)ارواهنا فداه، شهدا ،امام شهدا،مقام معظم رهبری وهمه خدمت گزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ،ملت شریف ایران وخصوصا همشهریان عزیز(اصحاب محترم رسانه ،همکاران وهمیاران سلامت؛دانش آموزان،دانشجویان ،فرهنگیان ،اساتید،بازاریان ،کشاورزان و.......)تبریک عرض نموده ونظر به اینکه ایام عیدامسال شرایط خاصی باتوجه به شیوع ویروس کرونا دارد از همشهریان عزیز خواهشمندیم همچنان در خانه ودرکنارخانواده به قرنتطینه خانگی ادامه دهند.

فرزندان شما در دانشگاه پیام نور اماده هرگونه همکاری می باشند.

حمید دهقان رئیس دانشگاه پیام نور واحد لنده


پیام تبریک رئیس اداره جهاد کشاورزی

به نام هستی بخش مهربان

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر الیل والنهار یا محول الحول والاحوال حوّل حالنا الی احسن الحال

 خانواده بزرگ جهاد کشاورزی و تولید کنندگان معزز و پرتلاش

این روزها چقدر نیاز داریم حالمان دگرگون گردد و به احسن حال برسیم آری دفتر ایام ورق می خورد و شمیم بهاری وحلول سال نو ، پیام تحول و دگرگونی را نوید می دهد ، با تولد بهار و در رستاخیزی دوباره، طبیعت شکوفا شده و فصل سرسبزی و طراوت و زندگی از سر گرفته می شود و پیک بهار با خود تازگی، امید و پویایی را به ارمغان می آورد .

سال 1398 از جهاتی سالی خاص و سخت برای ملت شریف ایران بود و برای کارکنان ، بهره برداران و خانواده بزرگ کشاورزی هم سالی پرفراز و نشیب.

در سالی که گذشت با اهتمام و همراهی همکاران گرامی و کلیه دست اندرکاران عرصه جهاد کشاورزی، علی رغم تحریم ها، محدودیتهای اقلیمی و تنگناهای مالی وسیل فروردین ۹۸باحمایت ریاست محترم سازمان،فرماندارمحترم وبنیاد محترم علوی گامهای موثری دربخش کشاورزی شهرستان برداشته شد.

و اینک عطر گل یاس ، نغمه شور انگیز و زمزمه پرترنم جویبار و وزش نسیم روح بخش بهار حلول سال جدید را نوید می دهد لذا صمیمانه ترین تبریکات و بهترین آرزوها را در طلیعه دیگری از بهار تقدیم شما عزیزان نموده و سلامتی و پایداری خانواده بزرگ کشاورزی را از خداوند متعال خواستارم امید است در سال 1399 با تامل و تفکر به آموخته ها و تجربیات سالیان گذشته، با نگرشی نوین و امید بخش به آینده و با عنایات الهی و مساعدت و همدلی همه تلاشگران عرصه تولید در مسائل اساسی بخش کشاورزی از قبیل امنیت غذایی، حفظ و بهره وری منابع آب و خاک ، پایداری و افزایش تولید و اشتغال ، توجه به زنجیره های تولید، کشت های گلخانه ای به ویژه توجه به کشت گلخانه ای کوچک مقیاس، صنایع تبدیلی و تکمیلی  گامهای استوار و موثری برداریم.

از خداوند بهار آفرین و طراوت بخش سالی سرشار از خیر و برکت و معنویت توأم باسلامتی، صحت و سعادت را برای همگان مسألت دارم، امیدوارم عبور از شرایط سخت فعلی که در اثر بیماری کرونا بوجود آمده با عنایات الهی و توجهات معصومین(س) و با برنامه ریزی و پشتکار تمامی همکاران عرصه تولید میسر گردد.

حکمت الله همتی نژاد/رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان لنده


پیام تبریک انجمن جوانان شهرستان لنده

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

در آستانه سال نو، سال 1399 هجری شمسی فرا رسیدن نورور باستانی و حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به یکایک همشهریان، هم استانی ها و هموطنان عزیزمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم . ایران ما سرزمین مهربانی زیبایی و روشنایی است اینک به میمنت بهار زیباترین و صمیمانه ترین تبریک خود را به مردم فهیم و صبور کشورمان تقدیم می کنیم .

با خوبی ها و تلخی ها  آنچه بود برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگی دیگر از درخت زمان بر زمین افتاد و بهاری نو در شرف آغاز است .

سالی که مشحون از حوادث و رویدادهای تلخ و شیرین بود که البته حلاوت آن بسی ماندگارتر و فزون تر از تلخی هاست .

در پایان ضمن عرض مجدد صمیمانه ترین تبریک ها و شادباش ها به هموطنان ، ان شاءالله سال 99 همانند سال گذشته سال همدلی، وحدت همگانی، احترام متقابل مردم و مسئولان باشد ؛ امید داریم و امیدواریم که با ریشه کن کردن ویروس منحوس از کشور عزیزمان بهاری دیگر برای عزیزانمان رقم خورد و حول حالنا الی احسن الحال  شود و دست در دست همدیگر کشور عزیزمان را به سوی قله های رشد و بالندگی، عزت و شادکامی راهبری کنیم .

مجتبی محمدی /انجمن جوانان شهرستان لنده

پیام تبریک انجمن خبرنگاران لنده


انجمن خبرنگاران شهرستان لنده


پیام تبریک رئیس جمعیت هلال احمر لنده

بهار نماد جلوه گاه الهی در باز آفرینش طبیعت است و نوروز طلیعه این دگرگونی شگرف و پیامی است به آدمی برای از خود رستن و به او پیوستن.

اینجانب فرا رسیدن سال جدید و ایام با شکوه بهار را به محضر مردم شریف کشورمان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید است سال 1399 بیش از پیش، سال عزت و سربلندی ایران اسلامی و ذلت و خواری دشمنان این مرز و بوم باشد.»

سید علی توحیدی اصل /رئیس جمعیت هلال احمر لنده


ریئس شورای اسلامی شهرستان لنده

چه زیباست درس آموختن از طبیعت ؛ و بهاری شدن با تمنای استجابت ؛ دعای حول حالنا الی احسن الحال

بهارتان قرین شادی و آرامش سال نو و بهاری نو را، فرصتی نو برای تازه شدن و باز نگریستن بر چگونه زیستن می‌بینم،اینجانب حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت، عید فرخنده و کهن نوروز باستانی را که یادگار نیاکان و پیام آور دوستی، عشق و محبت است رابه ملت شریف ایران بویژه مردم فهیم ،ولایتمدار وانقلابی شهرستان لنده،اعضای شوراهای اسلامی ،دهیاران وتمامی مسولین وکارمندان  نهادها وادارات دولتی ومردمی  تبریک وتهنیت عرض مینمایم .

به عنوان خادم کوچکتان ازهمه شما عزیزان خواهشمندم که درخانه هایتان بمانید وبه هیچ وجه به جز موارد ضروری از خانه هایتان خارج نشوید که هم سلامت خودتان  وهم دیگران درخطر است ،آرزوی سلامتی وموفقیت برای همه مردم عزیز در سال جدید را از درگاه باری تعالی خواهانم.

حاجتی شریعتی فر ،ریئس شورای اسلامی شهرستان لنده


معاون فرمانداری شهرستان لنده

یا مقلب القلوب والابصار ؛ یا مدبر اللیل والنهار ؛ یا محول الحول والاحوال ؛حول حالنا الی احسن الحال

نوروز به معنای نو شدن و پایان کهنگی‌ها، شستن دل از کینه‌ها وآغاز شکوفایی‌ها است. امید است که ذهن و زبان ما با دوستی و آشتی،آشناتر؛ نگاه ما از خشم، کلام ما از ستیز و رفتار ما از تندی، دورتر و در راه رسیدن به وحدت، توسعه و پیشرفت همگام تر باشیم.

سالی که گذشت سالی پرفراز و نشیب، همراه با تلاش و کوشش، امیدها و نگرانی ها و خاطرات ماندگار برای دولت و ملت ما بود اما با این وجود به لطف خداوند متعال وهمت دولتمردان موفقیت‌های چشم گیری درسطح شهرستان لنده حاصل شد که تاکنون بی سابقه بودند .

اینجانب فرارسیدن سال ۱۳۹۹ خورشیدی و عید باستانی نوروز را به همه مردم ایران اسلامی بویژه اهالی شریف شهرستان لنده ، ایثارگران و خانواده های معظم شهدای گرانقدر، مسئولین، دولتمردان و تمامی خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت عرض کرده و با آرزوی طول عمر و سلامتی برای رهبر انقلاب  در روزهایی که پیش رو داریم؛ امید است با تلاش و کوشش مضاعف و برنامه ریزی و تدبیر در امور، شاهد بهبود وضعیت معیشت مردم باشیم.

شرایط نوروز امسال به جهت شیوع ویروس منحوس کرونا نسبت به همیشه کاملآ متفاوت است و ازتک تک مردم عزیزوفهیم منطقه درخواست دارم ضمن رعایت مصوبات وتوصیه های شورای سلامت شهرستان تاپایان نوروز به شعار ((درخانه بمانیم ))عمل نموده و با انجام اقدامات پیشگیرانه وبهداشتی بتوانیم باسلامتی کامل از  این بلای کروناویروس رهایی یابیم .

سالی سرشار از خیر و برکت، توام با توفیقات روز افزون در امور مختلف را برای ملت غیور و بزرگ ایران از درگاه خداوند سبحان مسئلت مینمایم.

سید امین اله شفایی/معاون فرمانداری شهرستان لنده

پیام تبریک سایر افراد و مسولین در ادامه همین گزارش منتشر می شود......


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: