« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
یاداشت به قلم حمید رضا طیب نیا؛
ما متاسفانه نه از تجربه موفق چین بهره میگیریم و نه به سخن صاحبنظران بهداشت و درمان(از جمله ۵ وزیر بهداشت اسبق کشور) توجه می کنیم و نه به راهکارهای رئیس ستادکل نیروهای مسلح!!
پایگاه خبری آوای رودکوف-حمیدرضا طیب نیا:مبتلایان به کرونا عدد و رقم نیستند! وقتی جمله فوق را که آنگلا مرکل به مردم آلمان گفت، شنیدم؛ یاد سخنان آقای روحانی افتادم که چند روز پیش با لحن خاص و چهره لبخندگونه خود گفته بود که بعضی ها بزرگنمایی میکنند و میگویند فلان استان فاجعه رخ داده اما وقتی من با استاندار آنجا صحبت میکنم میگوید فقط ۱۲ نفر فوت کرده اند!(نقل به مضمون)

آقای رئیس جمهور !
اقتصاد و کسب و کار با تلف شدن تدریجی مردم سرپا نمی ماند!
ما متاسفانه نه از تجربه موفق چین بهره میگیریم و نه به سخن صاحبنظران بهداشت و درمان(از جمله ۵ وزیر بهداشت اسبق کشور) توجه میکنیم و نه به راهکارهای رئیس ستادکل نیروهای مسلح!!

راستی چه کسی مسئول بروز فاجعه انسانی قریب الوقوع در این کشور است!!

آقای روحانی :به هیچ وجه کار سختی نیست که  تمام اقشار ضعیف کشور منهای حقوق بگیران دولت و خانواده هایشان و سرمایه داران شناسایی شده برای یک ماه نفری ۱ میلیون یارانه از محل صرفه جویی در ریخت و پاش های فراوان کشور پرداخت و همه را مجبور نمایید یک ماه در خانه بمانند و هر خانه ای نیاز به مایحتاج روزانه داشت با تلفن به پیک موتوری ها و فروشگاههای تعیین شده از طرف نیروهای مسلح در هر محله، اقلام مورد نیازش را درب خانه تحویل بگیرد!

کسی نمیگوید نفت و پتروشیمی و فولاد و دیگر صنایع تعطیل شود! محل های تجمع و خیابان گردی را جمع کنید!

شایسته است بعضی از مسولان ما از لجاحت و خودبرتربینی دست بردارند!

 با این همه تفسیر ؛  زنهار  ای ملت زمان شناس ،بصیر وآگاه ایران اسلامی:

وقت آن است که عامل به دفع حقیقی این بلای مسری انسانی باشیم وبدانیم که ؛کرونا را میتوان با فرهنگ اتحاد وهمدلی وعمل به منشور رعایت توصیه ها واصول بهداشتی مروجین و متخصصین امر  که الحمدوالله درفضای حقیقی ومجازی رسانه ای جهت اطلاع وآگاهی دراختیار عموم ملت قرار داده اند  و مهمتر از همه و فارغ از هر بهانه ای همت وتلاش دولت مردان در مدیریت اساسی وریشه ای این بحران منحوس،  قطعا شکست داد ولا غیر.

ودرپایان ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای همه ملت شریف ایران اسلامی و عافیت عاجل از این اپیدمی منحوس ، با تاسی از امام رئوف ، طیب حقیقی درها علی بن موسی الرضا (ع) دعای شفا از تمامی  درد ها وهر مرضی را زمزمه می کنیم :

《يا مُنْزِلَ الشِّفآءِ وَ مُذْهِبَ الدّآءِ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اَنْزِلْ عَلى وَجَعى الشِّفآءَ》
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: