« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
فرماندار کهگیلویه عنوان کرد؛
فرماندار کهگیلویه از تعطیلی قریب به پنج هزار صنف به دلیل پیشگیری از کرونا خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علیرضا اتابک در گفتگویی از تعطیلی قریب به پنج هزار صنف در شهرستان کهگیلویه به دلیل پیشگیری از کرونا خبر داد.

فرماندار کهگیلویه گفت:شهرهای کهگیلویه کاملا خلوت و فقط صنوف ضروری باز هستند و قریب به پنج هزار صنف را به منظور پیشگیری از ویروس کرونا تعطیل نمودیم.

اتابک افزود:امروز گیت هایی را در ورودی و خروجی شهرها و حتی روستاها قرار دادیم و تقریبا همه ی کارهایی را که باید دولت انجام دهد در کهگیلویه انجام دادیم اما همه ی این فعالیتهای مستلزم همکاری و مشارکت مردم در مقابله با این بیماری می باشد.

وی اظهار داشت:ورود گردشگر به شهرستان کهگیلویه را ممنوع کردیم و کلیه ی محل های اقامتی ؛ تفریحی و گردشگری را تعطیل و حتی راههای ورودی را بسته و به خودروهای غیر بومی و با پلاک سایر شهرستانها اجازه ورود نخواهیم داد و تا کنون قریب به پنج هزار خودرو را تا کنون ممنوع الوروود نمودیم و در سطح شهر دهدشت محدودیت ترافیکی انجام دادیم.

فرماندار دهدشت به مردم توصیه کرد تا با سیستمهای اداری و بهداشت و درمان همکاری لازم را داشته باشند ؛ در خانه بمانند و در صورت ضرورت برای خروج از منزل،همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: