« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۴
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده در پیامی روز جهانی تئاتر را تبریک گفت.
پایگاه خبری آوای رودکوف:اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی  شهرستان لنده در پیامی روز جهانی تئاتر را تبریک گفت.ابشان اظهار داشت تئاتر اتفاقیست که در لحظه شکل می‌گیرد،مثل صبحی بهاریست که با تغییر فصل فراموش می شود.شاید به همین علت است که نمایشنامه ای که بارها اجرا شده است باز هیجانی برای دیدن آن وجود دارد.


وی تئاتر را نوعی تفریح و الهام دانست که می تواند میان فرهنگ ها و مردم مختلف که در سراسر جهان زندگی می کنند پل ارتباطی برقرار کند.

این نویسنده و کارگردان اعلام نمود که چقدر دیدن انسان های خوش نیت و خوش سلیقه لذت بخش و تماشایی ست،کسانی که در کمال زیبایی و وقار افکار شان را روی صحنه،در حضور همه می پرورانند و برای تحت تاثیر قرار دادن انسان ها به جای مکرو ترفند،صرفا از حضور کاملاً انسانی خود استفاده میکنند.

و به همین دلیل است که تئاتر یک ضرورت است.
زارعی  روز جهانی تئاتر را به همه هنردوستان و علاقمندان عموماً و به هنرمندان گونه‌های مختلف نمایشی،نویسندگان، کارگردانان و...در سراسر جهان،ایران،استان  خصوصاو به اهالی نمایش شهرستان تبریک گفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: