« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۳۶۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
از فردا اعمال می شود:
فرماندار لنده گفت:شهروندان بومی خود لنده با توجه محدودیت های که دیگر مناطق نیز دارند از شهر خارج نشوند و لنده ای های مقیم سایر مناطق تا اطلاع ثانوی به این منطقه سفر نکنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرماندار لنده با اعلام این خبر گفت: اگر چه ورودی مناطق گردشگری شهرستان مسدود شد ولی درصدی از شهروندان هشدار ها و تذکرات اعلامی از سوی شورای سلامت شهرستان را جدی نمی گیرند و مشاهده می گردد برخی شهروندان هنوز اقدام به حضور در مناطق گردشگری می کنند.
 
سید خدادوست موسوی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه و مقابله با بیماری کروناویروس در سطح شهرستان گفت: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا، ورود و خروج به شهرستان با تمهیدات سختگیرانه تری همراه خواهد بود که بر همین اساس محدودیت ورود و خروج به این شهرستان به طور جدی تشدید شده و به کمک نیروهای نظامی،انتظامی و بسیج، ایست بازرسی جهت تشدید کنترل ترددی مستقر و ممنوعیت تردد خودرو اعمال می شود.


فرماندار لنده خطاب به شهروندان لنده ای مقیم و غیره مقیم گفت: شهروندان بومی خود لنده با توجه محدودیت های که دیگر مناطق نیز دارند از شهر خارج نشوند و لنده ای های مقیم سایر مناطق تا اطلاع ثانوی به این منطقه سفر نکنند.

 موسوی یادآور شد؛ در ایست بازرسی ورودی شهرستان از ورود شهروندان مقیم سایر مناطق به لنده خودداری بعمل می آید ولذا انتظار داریم مردم خود همکاری کنند تا مجبور به بازگشت شهروندی از ورودی شهرستان نشویم.
 
فرماندار لنده در پایان گفت: از مسافران عزیز تقاضا داریم از سفر اکیدا خودداری نموده و در وضعیت فعلی شهرستان لنده را به عنوان مقصد خود انتخاب نکنند و از همشهریان عزیز نیز درخواست داریم به هیچ عنوان در محورهای مواصلاتی شهرستان خصوصا محور لنده به کهگیلویه تردد بی مورد و غیر ضروری نداشته باشند و از همکاری و تعامل همه مردم شریف با مجموعه بهداشتی درمانی و مسئولین شهرستان کمال قدردانی را داریم.

ایشان در پایان اظهار داشت مردم فهیم و عزیز نیز در سطح شهر،کوچه،معابر و خیابانها از ایجاد تجمع و دورهمی پرهیز کنند و در خانه بمانند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع گردد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
0
0
اقاجان حرف و سخنرانی و هشدار دیگه جواب نمیده یه نگاهی به اقدامات سایر شهرستانها بیندازیم ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
0
0
به عمل کار براید به سخنرانی نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
0
0
تشکر از اقدامات انجام شد اما لازمه از اهرمهای قوی تری استفاده کرد و دستگاه قضایی شهرستان پررنگتر و نیروی انتظامی عزیزبا اقتدار بیشتر عمل کند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: