« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
علیرضا همت پور:
پژوهش سرای دانش آموزی جابربن حیان شهرستان لنده مسابقه مجازی بزرگ خلاقیت ویژه دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع (ماکرونا را شکست میدهیم) را در قالب کلیپ آموزشی ،نقاشی،طراحی پوستر برگزار می کند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیر پژوهش سرای دانش آموزی جابربن حیان شهرستان لنده از برگزاری مسابقه مجازی بزرگ خلاقیت ؛ ویژه دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع (ماکرونا را شکست میدهیم)  در قالب کلیپ آموزشی ،نقاشی،طراحی پوستر خبر داد.


علیرضا همت پور گفت این مسابقه فقط خاص دانش آموزان شهرستان لنده نیست بلکه تمامی شهرستان های استان در سه مقطع ابتدایی ، متوسطه اول و دوم میتوانند با انتخاب یکی از موضوعات یاد شده چگونگی پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس را به هم سن و سالهای خود آموزش دهند.

وی مهلت ارسال آثار دانش آموزان را تا سی ام فروردین اعلام نمود و اظهار داشت: دانش آموزان میتوانند آثار خود را از طریق واتساپ به شماره تلفن ۰۹۹۰۶۹۵۵۸۰۱ ارسال نمایند.ذکر نام دانش آموز و پایه تحصیلی ، نام مدرسه و نام شهرستان الزامیست .

ایشان جوایز را شامل: ۱۰جایزه ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریالی و ۲۰جایزه ۵۰۰/۰۰۰ ریالی ویژه نفرات برتر عنوان نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: