« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲
سرپرست شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از راه‌اندازی نقاهتگاه ۴۰ تختخوابی در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛محمد طاهر طیب زادگان در خصوص راه اندازی نقاهتگاه ۴۰ تختخوابی در شهرستان کهگیلویه گفت: نقاهتگاه بیماران کرونایی با امکانات تخصصی و رفاهی کامل در ساختمان آموزشگاه بهورزی واقع در بیمارستان امام خمینی ( ره) دهدشت راه اندازی شد.

وی افزود: بیماران بعد از ترخیص از بخش‌های عفونی و داخلی بیمارستان به این مکان منتقل می شوند تا ادامه روند درمان طبق پروتکل ابلاغی وزارت بهداشت و درمان یعنی سپری نمودن دوران نقاهت انجام گیرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: این نقاهتگاه ۴۰ تختخوابی توانایی افزایش تا ۷۰ تخت را دارد.

وی با بیان اینکه نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا در دو مکان مهیا شده است اضافه کرد: نقاهتگاه شماره یک در ساختمان آموزشگاه بهورزی و نقاهتگاه شماره دو در بخش اعصاب و روان واقع شده است همچنین برای کارکنانی که مشغول درمان بیماران کرونایی هستند دو مهمانسرا تدارک دیده شد.

دکترطیب زادگان در خصوص خدماتی که در این نقاهتگاه ارائه می‌شود تاکید کرد: در این نقاهتگاه روزانه بیمارانی که دوره درمان را طی کردند ویزیت و خدمات درمانی توسط کادر درمان و مراقبین سلامت ارائه می‌شود و توسط نیرو‌های حراستی به صورت شبانه روز محافظت و تغذیه آن‌ها توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام می‌گیرد.


منبع: خبرگزاری صداوسیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: