« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۳۹۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
در راستای مبارزه با کرونا انجام شد:
مدتی هست که بخاطر وجود یک ویروس مسری که همه با نامِ آن آشنا هستیم، در خانه‌هایمان قرنطینه هستیم و گروهای جهادی مختلف و بسیجیان دست بکار شدن تا از خود و دیگران مراقبت نمایند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدتی هست که بخاطر وجود یک ویروس مسری که همه با نامِ آن آشنا هستیم، در خانه‌هایمان قرنطینه هستیم و گروهای جهادی مختلف و بسیجیان دست بکار شدن  تا از خود و دیگران مراقبت نمایند در همین راستا کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده اقدامات پیشگیرانه ای داشته که در ادامه اطلاعیه این کانون را با هم مرور می کنیم:


خداوند منان راشاکریم که توانستیم گوشه ای از مشکلات بعضی نیازمندان را بر طرف کنیم .

کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده بعدمرحله اول دوخت وتوزیع ۴۰۰۰هزار ماسک رایگان بین همشهریان عزیز وبزرگوارمان حال در مرحله دوم با مساعت از خداوند منان این بار با خرید موادشوینده و ضدعفونی کننده برای خانواده های نیازمند به رسالت خود وپیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل پوشاند .

کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده بدون کمک گرفتن از  نهادهای دولتی وغیر دولتی به وعده خود عمل کرد و۱۰۰ بسته مواد شوینده وضد عفونی کننده بدون هیاهوی خبرنگاران ومسئولین در سکوت  بین خانواده های نیازمند و بی بضاعت تقسیم نموده است .

تقدیر تشکر از کانون خادم یاران امام رضا (ع)مسجد صاحب الزمان عج که مارا در این امر یاری نموده اند. این کانون در مرحله سوم توزیع ماسک رایگان در روستا را در نظر دارد و ان شاالله مرحله چهارم بسته های غذایی را در سریع ترین زمان  جامه عمل خواهد رساند.

کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
0
0
دست جوانان انقلابی درد نکنه که از هیچ نهادی کمک نگرفتند ولی کمک خودشون را در حد توان انجام داده اند
شفافیت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
0
0
اگر آقایان کانون بگن پول گرفتن از شهردار و سپاه مسولین نیست قبول داریم که از مسولین کمک نگرفتند
خود شهردار گفتند که به کانون کمک کردم پولی هم بنیاد به سپاه پاسداران داره اونم به کانون کمک شده

در ضمن چهار. لاستیک ماسک چطور میشه 4000ماسک ولی مسجد صاحب الزمان یک ماه ماسک دوختن نتونستن شش هزار عدد ماسک توزیع کنند

بعدش آقایان ماسک توزیع کردند فیلم شهروندان رو هنگام تحویل ماسک پخش کردند کجا با انقلاب همخوانی دارد

کمی به خود بیان
غفاری مفرد رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
0
0
باسلام جنابی که خودتون را شفافیت معرفی کردید ماازهیچ نهادی کمک نگرفتیم اگه واقعن شفاف هستید در فضای مجازی وواقعی پیگیری کنید تا سیه روی شود هرکه دراوغش باشد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: