« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
پایگاه خبری آوای رودکوف: رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت:طرح ممنوعیت خروج خودروها در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین در ورودی ها و خروجی های همه شهرهای استان اجرا می شود.

سرهنگ بهنام ویسی پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به انتشار ویروس کرونا در کشور امسال اجازه خروج شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی برای انجام آیین های روز سیزده به در داده نخواهد شد.

وی بیان کرد: در ۲ روز گذشته ۸۰۰ دستگاه خودروی پلاک غیربومی در مبادی های ورودی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد برگشت داده شده است.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۵۰۰ خودرو پلاک غیربومی در روز شنبه نهم و ۳۰۰ دستگاه خودرو در روز یکشنبه دهم فروردین از سوی پلیس در مبادی ورودی مناطق مختلف استان برگشت داده شده است.

ویسی پور تاکید کرد: براساس قانون افرادی که در مقابل پلیس مقاومت کنند ۵۰۰ هزار تومان جریمه و خودروی آنان به مدت یک ماه به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی ابراز داشت: خودروهای غیربومی با توجه به مدارک شناسایی خودرو و کارت های ملی شناسایی می شود.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون تنها مسافرانی که در روزهای قبل اقدام به سفر کرده اند اجازه بازگشت به محل سکونت خود دارند که به جاده های کمربندی برای پیشگیری از ورود به شهرها هدایت می شوند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تردد خودرو در جاده های استان از روز ۲۵ اسفند تا پایان روز دهم فروردین امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۰درصد کاهش یافته  است.

وی بیان کرد: طرح ویژه نوروزی پلیس در جاده های ارتباطی استان از روز بیست و پنج اسفند آغاز شده و تا روز شانزدهم فروردین پلیس با تمام تجهیزات ادامه دارد.

باتوجه به سرایت ویروس کرونا با عطسه،سرفه، دست دادن  و روبوسی متخصصان بر خودداری از سفرهای درون شهری و برون و ماندن در خانه تاکید می کنند.

تاکنون ۱۲۴ بیمار کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده که از این تعداد هشت نفر جان خود را از دست داده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین