« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری عنوان کرد:
سیدحشمت الله صمیمی دوست در اولین جلسه کارگروه توسعه فروشگاه های اینترنتی استان بر لزوم توسعه فروشگاه های اینترنتی استان با سازو کارهای نو تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: تجارت الکترونیکی روز به روز در نزد مردم محبوب تر از قبل می شود و به صورت یک رفتار در جامعه در می آید و با این روش نیازها بدون مراجعه به ساده ترین روش پاسخ داده می شود.

صمیمی دوست با بیان اینکه باید برنامه ریزی برای خروج از کسب و کارهای سنتی داشته باشیم تاکید کرد: دستگاه های اقتصادی استان، صنوف مختلف و شرکت های دانش بنیان باید تلاش کنند زیرساخت ها را به خوبی فراهم کنند و با آموزش های لازم زمینه را برای این نوع کسب و کار فراهم سازند. 


وی بیان کرد: همان طور که رشد جمعیت و تقاضاها، تولید و عرضه ها را داریم باید به لحاظ تکنولوژی در حوزه فضای مجازی و طراحی سایت های فروشگاهی وارد عرصه کسب و کار و تجارت شویم و انگیزه برای جوانان تحصیل کرده و خوش فکر ایجاد کنیم.

معاون اقتصادی استانداری با بیان مزایای فروشگاه های اینترنتی به دسترسی سریع و آسان، صرفه جویی در وقت، عدم حضور و ترافیک، کاهش هزینه مشتری و شبانه روزی بودن خدمات اشاره کرد و افزود: این مهم ضرورتی اجتناب ناپذیر است به خصوص در زمانی که بیماری کوید ۱۹ سبب شده تا مراجعات و اجتماعات نیز به حداقل ممکن برسد.

صمیمی دوست با بیان اینکه به نفع صنوف و اتحادیه ها نیز می باشد که وارد این عرصه شوند، تاکید کرد: مطمعنا صنوف مختلف که وارد این شبکه شوند با نمایش و رده بندی محصولات خود با مشتریان و فروش بیشتری مواجه خواهند شد.

وی تصریح کرد: حوزه اقتصادی استانداری و همه دستگاه های اقتصادی استان آمادگی کامل دارند متقاضیان و صاحبان صنوف و فروشگاه ها و حتی کارگاه های تولیدی که در این خصوص قصد فعالیت دارند  را یاری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین