« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح فاز اول آزمایشگاه ویروس شناسی کرونا در استان خبر داد و گفت: این آزمایشگاه امروز آغاز بکار کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛پرویز یزدان‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: فعالیت فاز نخست آزمایشگاه ویروس شناسی کرونا در این استان امروز با 50 نمونه آغاز بکار کرد و دیگر نیازی ارسال نمونه‌ها به دیگر استان‌ها از جمله تهران وجود ندارد.

وی با بیان اینکه پاسخ 50 آزمایش انجام شده برای آزمایشگاه انستیتو پاستور تهران ارسال می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم در صورت تایید از روز شنبه این آزمایشگاه به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کند.

 یزدان‌پناه با اشاره به اینکه به طور متوسط روزانه 250 نمونه در مناطق مختلف استان از بیماران مشکوک به کرونا گرفته می‌شود، ابراز کرد: تا قبل از این نمونه‌ها به آزمایشگاه‌های معین ارسال می‌شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: طبق بررسی‌های انجام شده بسیاری از بیماران کرونایی شناسایی شده در روزهای اخیر با خوشه های قبلی در ارتباط بوده و به بیماری دچار شده‌اند.

یزدان‌پناه تعداد تخت‌های فعال و ویژه این استان را به ترتیب 1400 و 118 مورد عنوان کرد و یادآور شد: در زمینه درمان بیماران کرونایی مشکلی در استان وجود ندارد و به محض شیوع تدابیر لازم اندیشیده شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: