« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۴۴۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۸
کهگیلویه و بویراحمد؛
ویروس منحوس کرونا این روزها در کهگیلویه بزرگ هم شرایطی ویژه ای به وجود آورده و بیمارستان امام خمینی دهدشت روزها و شب‌های پر کاری را پشت سر می‌گذراند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ویروس منحوس کرونا این روزها در کهگیلویه بزرگ شرایط ویژه ای را به وجود آورده و بیمارستان امام خمینی دهدشت روزها و شب‌های پر کاری را پشت سر می‌گذراند.

بیمارستان امام خمینی دهدشت تنها بیمارستان مربوط به چهار شهرستان کهگیلویه ؛بهمئی ؛چرام و لنده می باشد که بخش کرونای آن با  حضور پرستاران و کادر درمانی داوطلبانه به صورت شبانه روزی مشغول خدمات‌رسانی به مراجعان و افراد بستری می باشند.

عیسی محتشم از مدافعان حرم و رزمنده ی این روزهای خط مقدم جبهه سلامت  که در این بخش مشغول خدمت می باشد در گفتگویی کوتاه با خبرنگار آوای رودکوف با بیان اینکه بیماران مطمئن باشند که قابلیت درمان در دهدشت وجود دارد و تا کنون چندین  بیمار کرونا ی مثبت ترخیص شده گفت:بهترین درمان برای جلوگیری از ابتلا به کرونا درخانه ماندن و قطع زنجیره ارتباط انسانی و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

در ادامه تصاویری خواهیم داشت  از این فرشتگان نجات با حضور دکتر طیب زادگان رئیس پرتلاشه شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه که صد البته همت، غیرت و دلسوزی این فرشتگان نجات قابل تقدیر و تحسین است.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
جابرسیتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
0
0
دم همتون گرم دورادور دستانتان را به گرمی میفشاریم خسته نباشید ممنون که هستین.به امید سلامتی تمام مردم جهان خاصه ایران وکهگیلویه بزرگ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
0
0
درود بر دکتر طیب زادگان عزیز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
0
0
درود بر قلم رسای آوای رودکوف.
مدیر پایگاه سپاس از نگاه مهربان شما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
0
0
این پرستاران و کادر درمانی که داوطلبانه این مسولیت خطیر را پذیرفتند قابل ستایش و دستبوسی هستند.دستان پر مهرتان را بوسه می زنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: