« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی عنوان کرد:
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی از کنترل ورودی و خروجی این شهرستان در راستای پیشگیری از کرونا خبر داد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:سروان فخرایی منش رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی از کنترل ورودی و خروجی این شهرستان در راستای پیشگیری از کرونا خبر داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی گفت: پلیس راهور شهرستان در راستای وظایف ذاتی خود و بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا از همان ابتدای طرح در حوزه ی درون شهری از ورود خودروها با پلاک های غیر بومی و همچنین از تردد غیر ضروری پلاک های بومی به خارج از شهرستان جلو گیری نموده و این ماموریت همچنان ادامه خواهد داشت.

سروان فخرایی منش از کلیه شهروندان خواست تا با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی و پلیس راهور همکاری های لازم را برای قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا داشته باشند.

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه عدم اجرای مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان تجاوز به حقوق دیگر شهروندان است، به کلیه ی رانندگان وسائط نقلیه هشدار داد تا در جهت پیشگری از تخلفات و تصادفات احتمالی از جمله :سرعت غیر مجاز ؛ رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی و تخلفات حادثه ساز همکاری لازم را بعمل آورده در غیر این صورت پلیس به شدت با رانندگان خاطی برخورد و آن ها را اعمال قانون خواهد نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: