« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۴
پایگاه خبری آوای رودکوف-سیدغفارفتحی در نامه ای به شهردار لنده نوشت:

جناب آقای مشهدی زاده شهردار محترم لنده:

حتماً استحضار دارید ویروس رعب انگیز کرونا چند وقتی است مهمان ناخوانده شهرستان ما شده است. بعنوان یک شهروند معتقدم فتیله انفجاری ترس را در ریه های خود این ویروس باید روشن کرد تا اکسیژنِ آرامش مجدداً در دل همه مردم سبز شود ، دغدغه ای ذهنم را درگیر خود کرده که مایلم در قالب چند خط با شما در اشتراک بگذارم ، امیدوارم استقبال شما  به پویش در خانه بمانید ما جوانان درب خانه ها نهال امید می کاریم مثبت باشد و در اکثر نقاط شهری تبدیل به یک اصل شود.

اما نقطه شروع این طرح کجا باشد بهتر است؟ با توجه به این که شهرک سرآسیاب از جمله شهرک های الحاقی به شهرستان لنده است اما همچنان می بینیم که یک وجب فضای سبز ندارد و از لحاظ امکانات و خدمات توسعه شهری همچنان بی شباهت به روستا نیست ، فلذا با توجه به این که توسعه فضای سبز و درختکاری نیازمند مشارکت شهروندان است ما جوانان این شهرک برای آسایش  و تزریق روحیه به مردم  ، نهادینه کردن این مهم در جهت پیش مقدمه عمران و آبادی در آینده نزدیک در این شهرک حاضریم در بحث کندن چاله و گودال با شهرداری نهایت همکاری را با رعایت نکات بهداشتی داشته باشیم ، فلذا خواهشمندم هرچه سریع تر در بحث توزیع نهال های مثمر به عزم ما لبیک گویید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: