« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
اجتماعی
دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۲ عنوان کتاب، خانواده‌ها، دانش‌آموزان، دانشجویان و گروه‌های مختلف سنی را در فراغت ناخوانده این روزها به حضور مجازی در این ضیافت کتابخوانی دعوت کرد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۲ عنوان کتاب، خانواده‌ها، دانش‌آموزان، دانشجویان و گروه‌های مختلف سنی را در فراغت ناخوانده این روزها به حضور مجازی در این ضیافت کتابخوانی دعوت کرد.

 رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لنده در همین رابطه به خبرنگار آوای رودکوف گفت:برگزیدگان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دو سطح «ملی» و «شهرستانی» معرفی و با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی از آنها تجلیل خواهد شد.

سید زکریا تقوی نژاد اظهار داشت: در این سطح ضمن تقبل هزینه ایاب و ذهاب و اسکان افراد برگزیده جهت شرکت در جلسه اختتامیه و دریافت لوح، از ۸ نفر برگزیده در هر رشته (جمعاً ۸۸ نفر) تقدیر می‌شود که به ترتیب در رده سنی «کودک» ۸ برگزیده در بخش نقاشی و ۸ برگزیده در بخش پویش مجازی (با اهدای ۲.۵ میلیون ریال) و ۸ برگزیده در بخش گروهی (با اهدای ۶ میلیون ریال)، تجلیل می‌شوند. در رده سنی «نوجوان» ۸ برگزیده در بخش مکتوب (با اهدای ۲.۵ میلیون ریال)، ۸ برگزیده در بخش پویش کتابخوان (با اهدای ۲.۵ میلیون ریال)، ۸ برگزیده در بخش روزنامه کتاب (با اهدای ۳ میلیون ریال)،  ۸ برگزیده در بخش نقاشی (با اهدای ۳ میلیون ریال) و ۸ برگزیده در بخش فعالیت‌های گروهی (با اهدای ۷ میلیون ریال)، معرفی و تقدیر می‌شوند.

وی افزود: در رده سنی «جوان و بزرگسال» نیز ۸ برگزیده در بخش مکتوب و ۸ برگزیده در بخش پویش کتابخوان (با اهدای ۳ میلیون ریال)، و ۸ برگزیده در بخش داستانک (با اهدای ۳.۵ میلیون ریال)، تجلیل می‌شوند. لازم به ذکر است که جوایز بخش گروهی به تعداد اعضای گروه ارتباطی ندارد.

تقوی نژاد گفت: در این جشنواره از هشت خانواده برتر با اهدای لوح سپاس و مبالغ نقدی تجلیل می‌شود که بر این اساس از دو خانواده ۲نفره (با اهدای ۷ میلیون ریال)، دو خانواده ۳ نفره‌ (با اهدای ۱۰ میلیون ریال)، دو خانواده ۴ نفره(با اهدای ۱۳ میلیون ریال) و دو خانواده ۵ نفر به بالا (با اهدای ۱۶ میلیون ریال) تجلیل خواهد شد.

ایشان در ادامه افزود: این جشنواره در سطح شهرستانی نیز از ۱۱ نفر برگزیده (به ازای هر رشته یک نفر) به تعداد کتابخانه‌های شهرستان با توجه به میزان شرکت کننده (به ازای هر ۱۰۰ شرکت کننده دارای نمره بالای ۱۵ یک جایزه) تقدیر خواهد کرد که بر این اساس در رده سنی «کودک» یک برگزیده در بخش نقاشی و یک برگزیده در بخش پویش مجازی (با اهدای ۵۰۰ هزار ریال) و یک برگزیده در بخش کار گروهی (با اهدای یک میلیون ریال) تقدیر می‌شوند. در رده سنی «نوجوان» یک برگزیده در بخش مکتوب و یک برگزیده در بخش پویش کتابخوان (با اهدای ۵۰۰ هزار ریال) و یک برگزیده در بخش نقاشی و یک برگزیده در بخش روزنامه کتاب (با اهدای ۷۵۰ هزار ریال) و یک برگزیده در بخش کار گروهی (با اهدای یک میلیون ریال) مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

همچنین در رده سنی «جوان و بزرگسال» نیز یک برگزیده در بخش مکتوب (با اهدای یک میلیون ریال)، یک برگزیده در بخش داستانک (با اهدای ۲ میلیون ریال) و یک برگزیده در بخش پویش کتابخوان(با اهدای ۱.۵ میلیون ریال)، معرفی و تجلیل می‌شوند. لازم به ذکر است که جوایز بخش گروهی به تعداد اعضای گروه ارتباطی ندارد.

همچنین در این بخش از ۲ خانواده برتر در هر شهرستان (فارغ از تعداد نفرات) با اهدای لوح سپاس، مبالغ نقدی تقدیر می‌شود که بر این اساس، از دو خانواده ۲نفره (با اهدای ۲ میلیون ریال)، دو خانواده ۳ نفره‌ (با اهدای ۳ میلیون ریال)، دو خانواده ۴ نفره(با اهدای ۴ میلیون ریال) و دو خانواده ۵ نفر به بالا (با اهدای ۵ میلیون ریال) تجلیل خواهد شد.

به گفته رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لنده  علاوه بر این جوایز 14 جایزه دیگر هم از طرف امام جمعه لنده اهداء  خواهد شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: