« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
یادداشت به قلم سید غفار فتحی
وزیر محترم بهداشت بارها تاکید کردند که ما هنوز در مرحله مدیریت بهینه کرونا هستیم نه مرحله مهار و کنترل ، اما خوش خیالی هایی از مردم و مسئولین دیده می شوند که گمان بر اتمام بحران کرونا دارند....
 پایگاه خبری آوای رودکوف-سید غفار فتحی:به بحران کرونا که خوب فکر کنیم می بینیم ما آدما گویی  نقش دلپذیر ورق های ساده ایم چون داغ لاله از جگر درد زاده ایم اما یادمان باشد زندگی رسم پذیرایی از تقدیر است ، وقتی به حضور پرشور گروه های جهادی جوان کنشگر دخیل در مدیریت بحران شهرستان خوب تامل کردم شواهدی را دیدم و با خودکار بر پیشانی ام کوبیدم که مسئولین اجرایی شهرستان لنده چرا با علم به تاثیر خردمندانه و عمق نقش آفرینی جوانان از ظرفیت های آنان بعنوان یکی از اجزای توسعه پایدار استفاده نمی کنند؟

بگذریم......

 وزیر محترم بهداشت بارها تاکید کردند که ما هنوز در مرحله مدیریت بهینه کرونا هستیم نه مرحله مهار و کنترل ، اما خوش خیالی هایی از مردم و مسئولین دیده می شوند که گمان بر اتمام بحران کرونا دارند حال آن که ترمیم ها باید آنلاین باشند ، در همین راستا معتقدم که برپایی ایستگاه ها و موکب های سلامت در نقاط مختلف  شهرها با اهداف اندازه گیری تب شهروندان ، توزیع بروشور و کتابچه ، پوسترهای بهداشتی ، نظارت عمومی بر رفتار شهروندان ، تذکر به اجتماعات چند نفره ، تبیین طرح فاصله گذاری اجتماعی ، ضدعفونی مغازه ها ، معابر ، خودروها ، اماکن عمومی ، پمب بنزین و....

 شاهراه قیام علیه ویروس کروناست ، فلذا انتظار دارم هم مردم و هم مسئولین پای کار بیایند تا مشتاقان از این طرح تبلوری از امید و عشق را  گلستان کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین