« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛
کوتاهی آزمایشگاه شیراز در ارسال دیر هنگام جواب آزمایش‌های کرونا ،جهشی بی سابقه در تعداد مبتلایان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:دکتر یزدانپناه با اعلام این خبر افزود: در تاریخ ۱۷ فروردین ماه دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد به دلیل وضعیت قرمز استان فارس و حجم بالای نمونه‌های این استان، قادر به انجام آزمایشات دیگر استان‌ها نیستند.

وی ادامه داد: به آن‌ها اعلام نمودیم فعلا نتایج آزمایشات قبلی استان ما را اعلام نمایید، بنابراین مقرر شد روزانه نتیجه ۱۰۰ آزمایش را به ما اعلام کنند و ما پس از دریافت جواب همه نمونه‌های فرستاده شده، دیگر آزمایشی به آزمایشگاه‌های استان فارس ارسال نکنیم.

وی با بیان اینکه ۱۹۲ میلیون تومان بدهی این آزمایشگاه را در زمان مقرر پرداخت کردیم و از قبل نیز ۴۲ میلیون تومان به این آزمایشگاه پرداخت شده بود، افزود: متاسفانه باز هم جهت اعلام نتیجه تاخیر داشتند که ۲۲ فروردین ماه با ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز تماس گرفته و مجددا جویای نتایج شدیم.

دکتر یزدانپناه افزود: با پیگیری‌های دکتر لطفی مقرر شد آزمایشگاه پارس خارج از نوبت آزمایش‌های ما را مورد بررسی قرار دهند و خوشبختانه در تاریخ ۲۳ فروردین جواب ۲۰۰ نمونه را برای ما ارسال نمود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: همچنین دیروز ۴۸ تست نیز در آزمایشگاه تشخیص موکلولی یاسوج انجام دادیم که از مجموع این ۲۴۸ نمونه ۵۰ مورد مثبت شد.

وی ادامه داد: کارشناسان ما در سراسر استان به افراد مشکوکی که از آن‌ها تست گرفته شده است، اعلام می‌کنند که تا زمان وصول جواب آزمایش ها، ارتباط خود را با اعضای خانواده، دوستان و دیگر افراد جامعه قطع کرده و اقدام به خود قرنطینگی نمایند.

وی افزود: متاسفانه حجم بالای کار در شیراز، منجر به تاخیر در جوابدهی شد و هیچ ارتباطی به مسائل مالی نداشته است و از مردم شریف استان به سبب مشکلات پیش آمده به جد عذر خواهی می‌کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: هم اکنون یک تیم متشکل از معاون توسعه مدیریت و منایع، معاون بهداشتی دانشگاه و کارشناسان فنی در شهرستان باشت مستقر نمودیم تا از تمام خانواده‌های بیماران و افراد در تماس با بیمار نمونه گرفته شود.


منبع: خبرگزاری صداوسیما

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: