« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
به قلم محمد صادق کریمی:
اقایان هاشمی نماینده مردم وموحد منتخب کهگیلویه بزرگ؛علت سکوت شما به عملکرد غیر قابل قبول دانشگاه علوم پزشکی استان در موضوع کرونا چیست؟
پایگاه خبری آوای رودکوف-محمد صادق کریمی:این روزها که مردم گرفتار حفظ سلامتی و معیشت خود می باشد در کنار همه ی فداکاری ها و ایثارگری جامعه درمانی و پزشکی و پرستاری اما برخی بد اخلاقی های صورت گرفته همانند زالوی می مکد و کسی توان قبول این تقصیر مدیریتی را ندارند و صدای گرفتارشدن به این سم خطرناک را در جلو چشمان خود نظاره گر می شوند.

شاید سخت باشد اما واقعی و قابل درک است که چرا کسی صدای این جماعت را نمی شنود؟ چرا با دست خود تیشه به ریشه سلامتمان بزنیم و در هاون بر روح رنجورجامعه خود بکوبیم.

اقایان هاشمی نماینده مردم وموحد منتخب کهگیلویه بزرگ:
علت سکوت شما به عملکرد غیر قابل قبول ریئس دانشگاه علوم پزشکی استان چیست؟

ایا این قدر ما در برابر استان های همجوار ذلیل و خواریم که باید برای تست یک ازمایش هفته ها دست به دامن دیگران شویم؟ ایا لیاقت ما همین است؟

چند روزی است که عملکرد دانشگاه علوم پزشکی با توجه به شرایط حساس منطقه،و نبودن امکانات پزشکی برسر چهار راهی و در برابر چراغ قرمز متوقف شده و کارنامه ای نامطلوب را برای خود ،و اینده ای خطیر را برای مردم بویژه حوزه شماها به خرد و فکر مردم داده است.

اما جالبش اینجاست که هنوز هیچ صدای از شما بلند نشده که دلمان به انتخابمان خوش باشد.

این است رسم وکیل گرفتن ؟ انتظار ما این بود واکنش شماها بتواند به ظلمی که درحق ماشده فراموش شود ولی درد روی درد داره انباشته می شود و قطعا اگر کرونا ما را نکشد این زخمهای درون ، جان ما را خواهد گرفت.

اقایان مسول گناه مردم کهگیلویه چیست و کی باید جواب این بی عدالتی را از زبان شما بازگو کند؟

چرا جواب تست همه افراد استان در یک وهله داده نمی شود؟

چرا اگر راست است در شهرستان ما یعنی لنده مظلوم افرادی مبتلایند،با ترحم پزشکی و با دستتان سلامت انها را تحت مراقبت قرار نداده اید؟

ایا می توانید به خود بقبولانید که سلامت افراد برایت مهم است.؟

چرا باید عدم امکانات پزشکی در شهرستانی که الان نهمین سال شهرستانی خود را اسمی تجربه می کند این قدر ضعیف باشد؟چرا هنوز بعد از سالها ، عملیات احداث بیمارستان لنده دچار توهم رویا گونه باشد؟

این حق مردم لنده نیست که حتی از تشخیص و سلامتی خود ، دچار تردید و شک باشند.

ما مردم شهرستان لنده از استاندار،نماینده ولی فقیه،دادستان عمومی استان و مقامات محلی و منطقه ای انتظار داریم حق احجاف شده مردم در زمینه سلامت و امنیت روحی،را هرچه زودتر با ساخت بیمارستانی لایق مردم بر گردانند.


اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان "آوای رودکوف" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان "آوای رودکوف" می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
هادی محمدی
|
United Kingdom
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
0
0
احسنت بر آقای کریمی
عالی بود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین