« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کنایه شهروند لنده ای به بعضی از مسولان:
به حال خودم افسوس می خورم،این کرونا هم به مدد الهی شکست می خورد اما ورژنهای متفاوتی از آن وجود دارد که خیلی وقت است به آن گرفتاریم و الکل ۹۰ درصد هم چاره آن نیست.
پایگاه خبری آوای رودکوف- محمد ظاهر اخش :اهل لنده ام ،روزگارم بد نیست ،ماسکی دست دوم دارم و یک جفت دستکش کارگری به جای دستکش لاتکس ،مسوولانی جسور دارم که اگر کوچکترین اجحافی در حقم آید برای تلافی اش سر از پا نمی شناسند. باور کرده اید؟!


نه اینطور نیست بزرگترین اجحاف در حق شهرم صورت گرفت ولی هیچکدام از آنها جسارت دفاع از ما  را نداشتند.

اینجا منطقه ای است که هر روز صبح پلاک قرمزها را از اطراف روانه آن می کنید و  پایان هر ماه حق مدیریت آن را به جیب می زنند ! و مردمش برای شما محلی از اعراب ندارند.

این دو ماه که گذشت مشخص شد که بود و نبود شما زیاد تاثیری در زندگی ما ندارد همانهایی که بیرون از شهرهستند بیشتر به کار ما می آیند و درد ما را حس می کنند صدای ما در تهران شنیده شد اما از لنده صدایی بلند نشد دیگر وقت آن شده است که با خود خلوت کنید و از بابت بی تفاوتی خود ....

به حال خودم افسوس می خورم،این کرونا هم به مدد الهی شکست می خورد اما ورژنهای متفاوتی از آن وجود دارد که خیلی وقت است به آن گرفتاریم و الکل ۹۰ درصد هم چاره آن نیست.

محمدظاهر آخش شهروند لنده


اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان "آوای رودکوف" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان "آوای رودکوف" می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
شیروان آسودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
0
0
ضرب المثل محلی داریم می گه : مردِ دَشتی بهتر از دشتِ مردی

اگه یک مرد خوب و شجاع و با عرضه وجود داشته باشه بهتر از این هست که دشت و صحرایی پر از مرد داشته باشیم که هیچ حرکتی و توانایی نداشته باشند. درود بر مرد دشت مهندس آخش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین