« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهت تکمیل دو بیمارستان نرگسی گچساران و بهمئی، تعیین تکلیف وضعیت بیمارستان‌های چرام، لنده، دنا و پاتاوه نگاه ویژه‌ای داشته باشید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حسین کلانتری عصر روز جمعه ۲۹ فروردین ماه در نشست ستاد مقابله با کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت افزود: نخستین نشست ستاد مدیریت کرونا در استان روز ۱۳ بهمن ماه ۹۸ برگزار شد.
 
وی اظهارکرد: راه اندازی کارخانه الکل بعد از یک دهه، تغییر خط تولید کارخانه سینره به تولید مواد ضدعفونی کننده، راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و راه اندازی دستگاه رادیولوژی بیمارستان شهید جلیل تنها بخشی از اقدامات استان در این ایام بود.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به راه اندازی آزمایشگاه تست کرونا در استان خاطرنشان کرد: روزانه ۲۵ هزار ماسک در استان تولید می‌شود و دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان شهید جلیل نیز در این مدت راه اندازی شد.
 
کلانتری تصریح کرد: ۵۸ مبادی ورودی و خروجی استان با کمک سپاه پاسداران، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و بسیج کنترل می‌شد.
 
وی خطاب به معاون وزیر بهداشت ادامه داد: وزارت بهداشت برای تکمیل بیمارستان‌های نرگسی گچساران و بهمئی، تعیین تکلیف وضعیت بیمارستان‌های چرام، لنده، دنا و پاتاوه و تقدیر از کادر درمانی به استان کهگیلویه و بویراحمد نگاه ویژه‌ای داشته باشد.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از مردم و مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان عنوان کرد: زحمات کادر درمانی، نماینده، ولی فقیه در استان، نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان، منتخبین مردم، مجمع نمایندگان استان، شهرداران، فرمانداران، دهیاران، صدا و سیما، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، هلال احمر، اصناف، اصحاب رسانه، فعالان فضای مجازی، مجموعه صمت، سازمان‌های مردم نهاد، اتاق بازرگانی و... قابل تقدیر است و مردم فهیم استان با صبوری ما را در طرح‌های ملی فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند همراهی کردند.
 
کلانتری تاکید کرد: ۱۴میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از سوی وزارت بهداشت به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.
 
وی اظهارکرد: ۳۶ جلسه در خصوص کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد با ۳۸۲ مصوبه برگزار شد که تا کنون ۳۷۹ مصوبه عملیاتی شده و مابقی در حال اجراست.
 
به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نشست مشترک احزاب اصولگرا و اصلاح طلب در استان برای کمک به وضعیت بیماران کرونایی و کادر درمان استان تشکیل شد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین