« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
فوری
حسین کلانتری در سی هفتمین جلسه ستاد مدیریت کرونا در استان تاکید کرد که ثبت ‌نام در سامانه اصناف و صنایع در راستای اجرای گام دوم فاصله‌ گذاری اجتماعی مقابله با بیماری کرونا در فرصت اعلام شده انجام شود.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، استاندار کهگیلویه و بویراحمد  در سی هفتمین جلسه ستاد مدیریت کرونا در استان تاکید کرد که ثبت ‌نام در سامانه اصناف و صنایع در راستای اجرای گام دوم فاصله‌ گذاری اجتماعی مقابله با بیماری کرونا در فرصت اعلام شده انجام شود.

حسین کلانتری اظهار داشت: همه واحدهای تولیدی، صنایع و سازمان ها در سامانه اصناف و صنایع طرح فاصله گذاری اجتماعی مقابله با کرونا که تا ساعت ۲۴ روز جمعه پنجم اردیبهشت ۱۳۹۹ فرصت دارد، ثبت نام کرده و مجوز فعالیت دریافت کنند.

 استاندار تاکید کرد: فعالیت این واحدها با ریسک متوسط به شرط ثبت نام در این سامانه و داشتن مجوز فعالیت و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

وی اظهار داشت: همه صاحبان مشاغل شامل اصناف، کارگاه، صنعت و واحدهای خدماتی تولیدی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و نظیر آن باید تا این تاریخ در سامانه salamat.gov.ir وزارت بهداشت ثبت ‌نام کنند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در حوزه فعالیت اقتصادی برای تامین معیشت و مایحتاج مردم موضوع شروع به کار واحدها و کسب و کارهای با ریسک متوسط است.

حسین کلانتری ابراز داشت: یک سری مشاغل کم ریسک بوده که کارشان را در استان‌ از هفته قبل شروع کرد و یک سری مشاغل هم داریم که ریسک آنها متوسط است، همچون مغازه ‌دارهایی که در جایی مسقف در بازار هستند یا در یک جمعی به نام پاساژ در کنار هم قرار دارند.

استاندار بیان کرد: ریسک این  دسته از ابتدا متوسط در نظر گرفته شده و اینها قرار است فعالیت خودشان را با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی از اول اردیبهشت آغاز کنند.

به گفته استاندار اما اگر در بازار یا در پاساژ مسقف کسبه پرریسکی وجود دارد مثلا رستورانی یا یک قهوه خانه که مردم در آن اجتماع می ‌کنند اینها باید همچنان تعطیل بمانند.

استاندار تصریح کرد: ورزشگاه ها یا همه جاهایی که محل اجتماع است، سمینار، کنفرانس، مجالس شادی، مجالس مصیبت و مجالس عبادی و هر جایی که اجتماعات و مشاغلی که پرریسک هستند همچنان تا اطلاع ثانوی بسته می مانند.

وی تصریح کرد به خاطر اینکه اجتماعات زیاد نشود در پاساژها ساعت ۶ بعد ازظهر کسب و کار تعطیل می شود.

 به گفته استاندار، نسبت به همه مراکز آموزشی، دانشگاه ها و آموزش و پرورش تصمیم جدیدی گرفته نشده و تعطیل هستند و کلاس‌ها به طور مجازی و غیرحضوری ادامه دارد.

استاندار یادآورشد: تعطیلی اماکن مقدس و مساجد فعلا تا نیمه اردیبهشت طبق شرایط قبلی ادامه پیدا می ‌کند.

استاندار گفت: لازم می ‌دانم از مردم فهیم و بزرگ استان تشکر کنم چرا که مردم بسیار کمک و همکاری کردند و آن بخش از کسبه که فعالیت دارند پروتکل‌ها را مراعات کردند، البته این بدان معنا نیست که موضوع کرونا تمام شده و یا اینکه مراعات نکنیم.

وی تصریح کرد: در کنار شیوه‌های جدید، غربالگری ادامه پیدا می ‌کند، شناسایی افرادی که با افراد مبتلا ارتباط داشتند یا احتمال ناقل بودن ویروس کرونا هستند تست به عمل آورده می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین