« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
یاداشت به قلم عیسی محتشم:
کمک مومنانه و رزمایش مواسات طرح و ایده جالب امام جامعه است که جمهور ملت را به سالهای اول انقلاب برمیگرداند
پایگاه خبری آوای رودکوف-عیسی محتشم:جمهوریت یک رکن و از برگ های زرین تاریخ این کشور است . اما باید دانست که این رکن رکین ، دوام  و قوام خود را از انقلاب اسلامی  گرفته است و آنچه جمهوریت در مایه و ذات خود دارد همان است که در بطن انقلاب اسلامیمان خود را نشان داده است .

امروزه  گاها جمهوری اسلامی توان به دوش کشیدن بار انقلاب اسلامی را ندارد چرا که گاها ارکان جمهوری اسلامی در تصرف قدرت کسانی است که هیچ قرابت علمی و عملی با انقلاب اسلامی ندارند.

این افراد بر اساس پروسه ای تهی شده  از ذات انقلاب بر مرکب جمهوریت سوار میشوند  و بواسطه سهل انگاری های غیر مسئولانه یا تسامحه دنیاگرانه، ارکان جمهوری اسلامی را تصاحب کرده اند.

همین افراد راه جمهوری اسلامی را وقیحانه از انقلاب اسلامی جدا کرده اند و باور دارند دوران انقلاب اسلامی به سر آمده.

اینک که بارقه های امید از روزنه های بنا شده توسط فرزندان انقلاب به چشم می خورد .
می طلبد همه ما ذات جمهوری را به ماهیت اولیه خود که قرین و عجین با انقلاب و حرکت انقلابی است ، زینت کنیم.

کمک مومنانه و رزمایش  مواسات طرح و ایده جالب امام جامعه است که جمهور ملت را به سالهای اول انقلاب برمیگرداند تا جمهوری اسلامی  رنگ و بوی انقلاب اسلامی را بیشتر به خود بگیرد و قطار انقلاب به ریل خدمت به محرومان و مستضعفان برگردد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
جوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
0
0
واقعا جای برادر ارزشی و ولایی ،مدافع حرم ،استاد دانشگاه علوم پزشکی ودانشگاه پیام نور در بین مسئولین رده بالایی استان وحتی کشور خالی هست ما افتخار می کنیم به چنین جوانی که با تمام وجود در خدمت انقلاب و گوش به فرمان مقام معظم رهبری می باشد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: