« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
در آرزوی شهادت؛
پیکر مطهر این مجاهد شهید پس ازسه سال مفقود الاثری توسط گروه تفحص شهدا پیدا و در زادگاه خود به خاک سپرده شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ دستخط پاسدار شهید سیف الله پورفتاحی بعد از 32 سال منتشر شد.

 شهید پاسدار سیف الله پورفتاحی در سال 1345 در خانواده‌ای مؤمن و متدین در روستای دم تنگ چاهن از توابع بخش مرکزی واقع در شهرستان لنده استان کهگیلویه و بویراحمد دیده به جهان گشود، شهید از همان دوران کودکی طعم فقر را چشیده بود و برای تأمین امرارمعاش خانواده همراه پدر دائماً در تلاش بود و باوجود همه سختی‌ها تنها توانست تا پایان دوره راهنمایی تحصیل کند و در کنار پدر با ازدواج و تشکیل خانواده مشغول کار وتلاش بود.


این مجاهد شهید در روزهای آغازین انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌های انقلاب حضوری فعال داشت و با آغاز جنگ تحمیلی در سال 1364 به عضویت در سپاه پاسداران استان سیستان وبلوچستان شهرستان زاهدان درآمد و با پوشیدن لباس خدمت در سپاه به خدمت به مردم محروم این استان شتافت و در این ایام نیز با طی کردن آموزش‌های فشرده از زاهدان رهسپار جبهه‌های حق علیه باطل شد.

شهید والامقام پس از چندین ماه حضور در مناطق مختلف عملیاتی با حضور در منطقه عملیاتی شلمچه در بهار طبیعت در تاریخ 4 خرداد ماه 1367 در حالی که گرمای سوزان خوزستان برآنان چیره شده بود با پیکری غرق در خون سر بر روی خاک سرخ شلمچه گذاشت تا امنیت و آرامش کشورش را به همراه سایر همرزمان شهیدش به ارمغان بیاورد.


شهید سیف اله پورفتاحی به مدت سه سال مفقود الاثر بود تا اینکه توسط گروه تفحص شهدا پیکر معطرش به خانواده وی تحویل داده شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
سیدمجیدمیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
0
0
سلام خدا برمجاهد عزیزمان شهید پورفتاحی
قهرمانان واقعی شهدا هستند.
خدایا به ما توفیق عنایت نما که رهرو شهدای بزرگوار باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: