« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
پایگاه خبری آوای رودکوف:سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان خوزستان، دستورالعمل‌های فعالیت مشاغل، اماکن و آموزشگاه‌ها از یکم اردیبهشت را شرح داد.

به گزارش فارس ، رضا نجاتی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا، یکشنبه شب در جمع خبرنگاران، با اشاره به دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار کرد: باید توجه کنیم این موارد به منزله عادی شدن شرایط نبوده و قطع زنجیره انتقال بستگی به عملکرد آحاد شهروندان دارد.

وی گفت: از روز یکم اردیبهشت‌ماه، همچنان دو سوم کارمندان ادارات به صورت نوبت کاری فعالیت می‌کنند و یک سوم مرخصی خواهند بود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا عنوان کرد: ساعت کار اداری از فردا، ساعت اداری 7 تا 14 خواهد بود و افراد دارای بیماری زمینه‌ای، زنان باردار و مادران شیرده از حضور در محل کار به شرط عدم اشتغال به کار دوم، معاف هستند.

وی با بیان اینکه اماکن متبرکه و مساجد تا 15 اردیبهشت تعطیل است، افزود: تجمع و افطاری در ماه مبارک رمضان ممنوع بوده و مدارس و دانشگاه ها تا مقطع فوق لیسانس تعطیل است اما مقطع دکترا فردا فعالیت خود را آغاز میکند.

نجاتی با اشاره به اینکه پاساژها و بازارهای سربسته از فردا با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی می‌شوند، بیان کرد: این مراکز روزانه صرفا تا ساعت 18 حق فعالیت دارند؛ فعالیت رستوران یا قهوه خانه‌های واقع در پاساژها، جز به صورت غذای بیرون بر ممنوع خواهد بود.

نجاتی عنوان کرد: پارک ها و بوستان ها برای تجمع و نشستن ممنوع است اما اگر افرادی بخواهند در این مکان ها پیاده روی نمایند این کار بلامانع است.

وی بیان کرد: فعالیت سالن‌های ورزشی، بدنسازی، قهوه خانه‌ها، رستوران‌ها، سالن‌های پذیرایی و مراکز کسب و کاری که مستلزم تجمع است همچنان ممنوع می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: