« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۸
نماینده بنیاد مستضعفان در لنده؛
بنیاد مستضعفان برای کمک به صاحبان اصناف آسیب دیده از شیوع کرونا در شهرستان لنده وام قرض الحسنه اختصاص داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛با شیوع و همه گیری کرونا در کشور و همچنین زیان های وارده به برخی از مشاغل و کسب و کارها، بنیاد مستضعفان به منظور جبران بخشی از خسارت وارد شده به این اقشار در شهرستان لنده وام قرض الحسنه ۵ میلیونی اختصاص داده است.

مدیر محرومیت زدایی شهرستان لنده در گفتگو با این پایگاه خبری گفت؛ مقرر شد مبلغ در نظر گرفته شده برای حمایت از اصنافی که با شیوع کرونا با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، دچار آسیب شده اند اختصاص داده شود.

مراد مرادپور در این راستا گفت؛ بر اساس تائیدیه اتاق اصناف شهرستان صنوف آسیب دیده مشخص و این عزیزان به بانک سینا معرفی خواهند شد و این تسهیلات قرض الحسنه به آنان تعلق میگیرد.

نماینده بنیاد مستضعفان خاطر نشان کرد؛ همزمان با شیوع کرونا در کشور و به تبع آن در این منطقه، بنیاد در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی و به منظور مقابله با شیوع این بیماری، اقدامات موثری انجام گرفت و در کنار دستگاه های دولتی، مجموعه نهادهای فرهنگی و گروهای جهادی بوده ایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: