« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
طنز به قلم وحید حاج سعیدی؛
فقط می ماند آموزش و تدریس به بچه های مردم که آن هم خدا بزرگ است و به کمک دوستان رسانه ملی، بر و بچه های مخابرات، اپراتور های سختکوش و عزیزان موبایل فروش در حال پیگیری و انجام است!!!!
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:شواهد و قرائن حاکی از آن است که ویروس کرونا که نه دموکرات بودنش ثابت شده و نه جمهوری خواه بودنش، حالا حالا ها مهمان ما است و همین دیروز خبر انتشار موج دوم ویروس کرونا در پائیز منتشر شد و وزیر بهداشت ایران از مردم خواست خود را برای روزهای سخت‌تر آماده کنند! اما ظاهراً این لابلا برخی از مسئولان گوششان به این حرف ها بدهکار نیست و برای برگشت به دوران طلایی معمولی بودن لحظه شماری می کنند. مثل همین بر و بچه های فدراسیون فوتبال که دلشان برای برگزاری حرفه ای مسابقات، بلیط فروختن در سطل، فروش ساندویچ کالباس در ورزشگاه ها، رای های میلیاردی دادگاه ورزش به نفع فوتبالیست های درجه سه و چهار اروپایی و آمریکای جنوبی و ... تنگ شده است و قرار است از تیر ماه لیگ فوتبال را از سر بگیرند!

از سویی با وجود عجله ورزشی ها برای شروع ورزش در مملکت، دوستان در آموزش و پرورش عجله چندانی برای بازگشایی مدارس ندارند و به قول عمو خلیل تا قورچ کسانی را که به معلم ها و تعطیلی چند ماه شان حسادت می کنند درنیاورند ول کن ماجرا نیستند! تا دیروز خلبانی و کار در معدن و خبرنگاری و ... جزو مشاغل پر خطر و ریسکی محسوب می شدند اما الان معلمی شکل پر خطر محسوب می شود و صاحبان همه مشاغل سر کار برگشته اند به جز معلمان و اساتید دانشگاه! البته از وزیر آموزش و پرورش پنهان نیست از شما چه پنهان، تعطیلی مدارس برای این وزارتخانه چندان هم بد نشد و بسیاری از مشکلات لایتناهی آموزش و پرورش خود به حل شدند تا جایی که اعتراض به این وزارتخانه به صفر رسیده است! مشکلاتی نظیر کمبود دبیر، تعداد زیاد دانش آموزان در کلاس های درس، مدارس کپری، مدارس خشتی، مدارس استیجاری و ... ، مشکل بخاری های نفتی، جمع آوری کمک های مردمی، هزینه های جاری مدارس، ترافیک صبح و ظهر بابت ایاب و ذهاب دانش آموزان، شهریه های نجومی مدارس غیر انتفاعی، اردو های آنچنانی و ...

فقط می ماند آموزش و تدریس به بچه های مردم که آن هم خدا بزرگ است و به کمک دوستان رسانه ملی، بر و بچه های مخابرات، اپراتور های سختکوش و عزیزان موبایل فروش در حال پیگیری و انجام است. حالا درست است اپلیکیشن «شاد» مشکلاتی دارد و خیلی از خانواده ها به ویژه در مناطق محروم به امکانات سخت افزاری لازم و گوشی هوشمند برای اتصال به این سامانه دسترسی ندارند، ولی بالاخره این مشکلات حل می شوند. در حقیقت اگر آن گوشی هایی که قرار بود با دلارهای 4200 تومانی جهانگیری، وارد بازار شوند به دست مردم برسند و عزیزان لایو باز اگر یک مقدار از لایوهای شبانه بکاهند تا سرعت اینترنت یک تکان بخورد، پازل کامل می شود و آموزش رسماً آغاز می شود. البته مسئولان این وزارتخانه اعلام کرده اند با همین امکانات موجود تا الان هم 85 درصد کتابها تدریس شده است و مشکلی برای پایان سال تحصیلی دیده نمی شود! اصلاً خدا را چه دیدید... ممکن است این مدل مدرسه داری زیر زبان عزیزان وزارتخانه مزه کند و از سال بعد مدارس را به صورت مجازی برگزار کنند!

در این صورت مشکل کمبود بودجه، سونامی بازنشسته شدن معلمان در سال های آتی که این وزارتخانه را با کمبود 300 تا 400 هزار نفری مواجه می کند و سایر مشکلات ریز و درشت این وزارتخانه حل خواهد شد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: