« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
کهگیلویه و بویراحمد؛
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس کهگیلویه و بویراحمد را در چهاردهمین روز از اردیبهشت ماه ۹۹، اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛  دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از مجموع 71 جواب دریافت شده از آزمایشگاه یاسوج، هیچ مورد مثبت مبتلا به کرونایی شناسایی نشد.

وی در ادامه بااشاره به توصیه های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به کرونا، ابراز داشت: از آنجا که میوه و سبزی‌ها جایگاه مهمی در افزایش توان سیستم ایمنی بدن دارند، با این‌حال اگر این مواد غذایی درست شست‌وشو نشوند می‌توانند عاملی برای ورود ویروس به سبد غذایی خانواده شوند.بنابراین اکیداً توصیه می‌شود قبل از شست‌وشو و ضدعفونی این مواد، آن‌ها را به یخچال انتقال ندهید و قبل از مصرف این مواد را  با محلول‌های ضدعفونی، شست‌وشو و آبکشی کنید.

دکتر یزدانپناه افزود: حتی‌الامکان باید از خوردن غذای بیرون از منزل خودداری کنید و در صورت اجبار در مصرف غذای غیر خانگی، قبل از مصرف آن را کاملاً داغ کنید.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع از تهیه غذاهایی که سرد سرو می‌شوند خودداری کنید و در صورت اجبار به تهیه غذای آماده، غذاهایی را که امکان داغ شدن آن‌ها وجود دارد مانند انواع خورش‌ها، برنج، آش و سوپ و ... را انتخاب کنید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج یادآور شد: بنا به صحبت های امروز وزیر محترم بهداشت چنانچه مردم و اصناف به نکات و دستورالعمل های بهداشتی در خصوص فاصله گزاری هوشمند توجه نکرده و با بی احتیاطی رفتار کنند، متاسفانه فعالیت اصناف به حالت قبل بازگشته و غیر فعال می شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: