« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
جهان
منابع عراقی از دفع چندین حمله گروه تروریستی داعش در استان های مختلف عراق توسط نیروهای الحشد الشعبی طی دو روز گذشته خبر داده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفبه نقل از العالم، پایگاه خبری المعلومه گزارش داد که نیروهای الحشد الشعبی یک حمله انتحاری در منطقه جرف الصخر در استان بابل را دفع کرده اند.

منابع عراقی گفته‌اند که عناصر داعش قصد انجام یک حمله انتحاری داشتند که قبل از رسیدن به منطقه مورد نظر با مقاومت نیروهای الحشد الشعبی مواجه شده‌اند. در جریان درگیری با عناصر داعش یک نیروی عراقی مجروح شده است.

روز یک شنبه نیز منابع نزدیک به الحشدالشعبی عراق اعلام کردند که نیروهای آن‌ها شنبه شب مانع نفوذ یک گروه داعشی در صحرای النخیب شده و با تعقیب این عناصر آن‌ها را وادار به فرار کردند.

از سوی دیگر فرماندهی الحشد الشعبی عملیات «سامراء» درباره تلاش‌های گاه و بی‌گاه داعش برای رسیدن به اماکن مقدس در این منطقه هشدار داد و از نیروهای تحت فرمان خود خواست تا برای دفاع از حرم «امامین عسکریین (علیهما السلام)»، در آماده باش کامل به سر برند. برخی منابع نیز از درگیری نیروهای الحشد با عناصر داعش در منطقه مکیشیفیه در حومه سامرا خبر داده‌اند.

سازمان الحشد الشعبی عراق همچنین شب گذشته اعلام کرد که نیروهای این سازمان حمله عناصر باقیمانده داعش را در استان صلاح الدین (مرکز) دفع کرده‌اند.
بیشتر بخوانید:

    هماهنگی تروریست های آمریکایی و داعش در عراق
    آیا داعش توانایی احیای خود در عراق را دارد؟

براساس این گزارش، تیپ ۲۱ الحشد، این حمله را که در شرق استان مذکور صورت گرفته بود، دفع کرده است.

طی چند روز اخیر، هسته‌های خاموش داعش با حمایت آمریکا و عربستان چندین حمله تروریستی در شرق عراق در استان های صلاح الدین، ذی قار و دیالی انجام داده‌اند که به شهادت ومجروحیت شماری از نیروهای الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی منجر شده است.
عراق داعش حمله به کربلا
لینک کوتاه :
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: