« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۶۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
شبهاتی در خصوص لیست صنوف آسیب دیده از کرونا در لنده؛
اخیرا خبری در "پایگاه خبری آوای رودکوف"مبنی بر اختصاص تسهیلات قرض‌ الحسنه بنیاد مستضعفان به مشاغل و اصناف آسیب دیده از کرونا در لنده منتشر شد در همین راستا سید غفار فتحی سولاتی را طرح نمودند که در ادامه با هم مرور می کنیم.
پایگاه خبری آوای رودکوف-سید غفار فتحی: ریاست محترم امور صنفی شهرستان لنده جناب آقای ارشاد و همه ی مسولانی که به نحوی در تهیه این لیست همکاری لازم را مبذول فرمودید!

این همه دیوار کج مشکل کجاست؟ بررسی شد ظاهراً از گونیاست ، در جریان هستید که با شیوع و همه گیری ویروس کرونا و زیان های وارده به برخی از مشاغل و کسب و کارها بنیاد مستضعفان به منظور جبران بخشی از خسارات وارد شده به این اقشار در شهرستان لنده وام ۵ میلیونی قرض الحسنه را نوید داده است ، همچنین مقرر شد مبلغ در نظر گرفته شده برای حمایت از اصنافی باشد که با شیوع کرونا با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی دچار آسیب شده اند اختصاص داده شود ، بدین نحو که بعد از تاییدیه اتاق اصناف شهرستان ، صنوف آسیب دیده مشخص و به بانک سینا معرفی شوند تا تسهیلات را دریافت کنند ،  

بیشتر بخوانید:
۱-ملاک های تایید صنوف آسیب دیده چه بودند  و تا چه اندازه به این اصول پایبند بوده اید ؟ آیا اصلاً در این خصوص عملاً اطلاع رسانی جامعی صورت گرفت؟

۲-آیا امور صنفی برای انتخاب بازاری ها از چرخ گردون قرعه استفاده کرده است یا سلیقه هایی که با زنگ گوشی ها استوار است؟

۳-آیا اگر لیست نوشته شده با شبهات و حواشی همراه باشد مهر تایید حضرتعالی کفایت می کند؟ آیا مورد تایید فرمانداری هم بوده و هست؟ و آیاگمان می کنید بنیاد در سطح شهرستان می خواهد نسبت به پذیرش این لیست ساکت بنشیند و فی الفور کوتاه بیاید؟

۴- آمار دقیق صنوف آسیب دیده در سطح شهرستان چه تعدادی است و آیا بر این لیست ، صنوف غیر مرتبط اضافه شده است؟ اگر اضافه شد لطفاً مبناها را بیان کنید؟


آوای رودکوف حق پاسخگویی برای  رئیس محترم اتاق اصناف شهرستان لنده را محفوظ می دارد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
شیروان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
0
lدانشجو بیدار است .پیرو خط امام بیدار است . درود
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
0
سلام .اکثر صنف ها آسیب دیدند و حق اعتراض برای همه ما محفوظ است.احسنت جناب فتحی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: