« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
حجت‌الاسلام حمیدی در گفتگو با آوای رودکوف:
ماه رمضان به خدای تبارک و تعالی اختصاص دارد و خداوند روزهای ماه مبارک رمضان را روزهای رحمت و مغفرت و برکت قرار داده است.
پایگاه خبری  آوای رودکوف:حجتالاسلام حجت الاسلام اباذر حمیدی رئيس اداره تبلیغات اسلامی اسکو در گفت و گو با آوای رودکوف، اظهار کرد: انفاق، احسان و مساوات یعنی دستگیری و رسیدگی به نیازمندان جامعه بیشتر در ماه رمضان مورد تاکید قرار گرفته است.

وی، افزود: ماه رمضان بهانه ای است برای جذب شدن بندگان الهی به سمت و سوی خدا.

وی، بیان کرد: این ماه به دلیل فضیلت منحصر به فردش نسبت به سایر ماههای سال، برای روزه داری انتخاب شده است.

حجت‌الاسلام حمیدی، از مضاعف شدن ثواب اعمال خیر در ماه رمصان گفت و ادامه داد: همه اعمال خیری که در ماه رمضان انجام می دهیم، ثوابش مضاغف و چندبرابر می شود.

وی، بااشاره به فرموده امام حسن مجتبی(ع) افزود: ایشان می فرمایند: انفاق در ماه رمضان به اندازه ایی ثواب دارد بتوانی گره ایی از کار مومنی بگشایی و مشکلی از مشکلات مومنان برطرف کنی، ثواش یشتز از آن است که 9 هزار سال عبادت نمایید.

حجت‌الاسلام حمیدی، روزهای ماه رمضان را مغفرت و برکت دانست و تاکید کرد: ماه رمضان به خدای تبارک و تعالی اختصاص دارد و خداوند روزهای ماه مبارک رمضان را روزهای رحمت و مغفرت و برکت قرار داده است.


گفتگو از امیرمسعود طایفه سلطانخانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین