« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
کهگیلویه و بویراحمد؛
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: مساجد شهرستان لنده با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بازگشایی شده است.
به گزارش پایگاه خبری  آوای رودکوف؛جلسه بازگشایی مساجد و مصلی شهرستان لنده با حضور امام جمعه ؛ فرماندار ؛ جمعی از مسولان و ائمه جماعت درمحل نماز خانه کمینه امداد امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام الهی نیا  طی سخنانی با اشاره به بندهایی از پروتکل بهداشتی نماز جماعت در مساجد گفت قرار است مساجد و همچنین نماز جمعه این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز نمایند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده اظهار  داشت :همانطور که مستحضرید هیئت دولت، اسامی 132شهرستانی که وضعیت سفید دارند را مشخص کرده و بعداز این اجازه بازگشایی مساجد و راه اندازی نمازجمعه و... را صادر نموده  است.

وی افزود: البته این اجازه ی صادر شده، مطلق نبوده بلکه ضرورت دارد پروتکل های بهداشتی مورد نظر ستاد پیشگیری از کرونا  رعایت گردد که در ادامه بندهایی از این پروتکل جهت اطلاع شما حاضرین و مردم عزیز عرض می نمایم:

1-اهمیت تقویت تهویه و جریان هوای آزاد در فضای مساجد

2-تشویق نمازگزاران به استفاده از مهر و سجاده شخصی و درعین حال جایگزینی مهر سنگی و ضدعفونی پس از هر نوبت استفاده از مهر

 3)استفاده از کیسه کفش یکبار مصرف

 4- تامین و توزیع ماسک برای زمان حضور در مسجد ،با استفاده از ظرفیت مردم ؛ خیرین و گروههای جهادی

 5-خوداری از هرگونه پذیرایی و توزیع نذورات خوراکی در مساجد و مصلی

6-قراردادن مواد ضد عفونی و ژل های مناسب دست در ورودی مساجد با همکاری مردم ؛خیرین و گروههای جهادی

6-اهمیت وضو گرفتن در خانه، با نصب اطلاعیه و اعلام، به نمازگزاران اطلاع‌ رساني شود. در عین حال، صابون مایع در سرویس‌ های بهداشتی، در دسترس باشد.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: