« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
گزارش تصویری؛
مرحله دوم رزمایش "مواسات و همدلی" با هدف کمک به اقشار کم درآمد و آسیب دیده در بیماری کرونا،با توزیع 25 هزار بسته معیشتی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛ همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع) مرحله دوم رزمایش سراسری "کمک مومنانه" با همکاری استانداری استان ، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، نمایندگی آستان قدس رضوی، پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج، سپاه، سازمان صمت ،گروه‌های جهادی، ائمه جمعه، کمیته امداد، خیرین، هلال احمر، ورزش و جوانان، بهزیستی، مجموعه کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران، صدا و سیما و رسانه ها  برگزار و در این مرحله 25 هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته 320 هزار تومان تهیه و توزیع شد.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری مراسم مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه که عصر امروز در مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج برگزار شد، اظهار داشت:برنج، حبوبات، مرغ، ماکارونی، رب گوجه، روغن، خرما و گوشت قرمز از جمله اقلامی است که در این رزمایش بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.

 سرهنگ جهانگیر انصاری افزود: مرحله اول این رزمایش نیز 40 هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا و اقشار نیازمند توزیع شد و سایر بسته ها نیز در استمرار  مرحله دوم در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بدست نیازمندان می رسد.

وی بیان کرد: 114 هزار خانوار آسیب دیده از کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است و بسته های معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان بین آنها توزیع خواهد شد و  به برخی از افرادی که به دلیل کرونا ویروس شغل خود را از دست داده اند نیز کمک های نقدی  داده می شود.

فرمانده قرارگاه کمک مومنانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و مواسات با آسیب دیدگان کرونا ، سپاه فتح و بسیج با همکاری دستگاه های اجرایی استان با برگزاری رزمایش کمک مومنانه در کنار نیازمندان خواهد بود و آنها را فراموش نخواهد کرد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین