« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۴
عروسک‌های خیمه شب بازی که تماشاگرانی برای پوچ‌گویی‌ها و هرزه‌پراکنی‌های خود آماده می‌کنند بدانند مردم وقعی برای سخنان آنان قائل نیستند و برگزار‌کنندگان این میتینگ‌های وقیحانه‌ خودزنی کرده و آبروی خود را برده‌اند.

 

به گزارش آوای دنا، حجت الاسلام سیدجلال رضوی ظهر سه شنبه در اجتماع مردم همدان که برای محکومیت اهانت گستاخانه عناصر فتنه گر به مقام عظمای ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: دارالمومنین همدان دیار علما و بزرگانی است که اجازه جسارت به مقدسات نظام اسلامی را نمی دهند.

وی با بیان اینکه عامل و مسبب این هتاکی ها و عروسکهای خیمه شب بازی فتنه باید شناسایی شوند، گفت: کوران و کران همدان را نمی شناختند وگرنه چنین غلطی نمی کردند.

حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه براساس بیانات رهبر معظم انقلاب مدال افتخار دارالمجاهدین برای همدان ثبت شد، گفت: با این تجمع و اعتراض مردمی نشان داده شد که همدان دارالولایه است و تنها کسانی که در خیمه انقلاب ولایتمداری خود را ثابت کنند مورد تایید مردم خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه مردم مسئولان نظام را رصد می کنند و بر کارهای مسئولان نظارت دارند، گفت: مردم ایران اسلامی برای دین و اسلام انقلاب کردند.

حجت الاسلام رضوی به رخدادهای فتنه 88 اشاره کرد و گفت: دشمن باور نمی کرد تدبیر رهبری بحران را اینگونه سرجا بنشاند و آرامش را در کشور حاکم کند.

وی با تاکید بر اینکه اگر کشته و مجروح شویم و توهین بشنویم همچنان مقاومت خواهیم کرد، گفت: امروز کشور به یاری مسئولان نیاز دارد و هر مسئولی که خود را با شاخص نظام و ولی فقیه تطبیق دهد ائمه او را یاری می کنند.

وی گفت: توهین به مجلس شورای اسلامی و خبرگان ملت توهین به همه مقدسات اسلامی بوده و ایجاد تفرقه بین قوای نظام استارت فتنه‌گری جدیدی از سوی طراحان همسو و همپا با خواسته‌های دشمنان است که نباید در مقابل این سخنان بی‌رحمانه،‌ ظالمانه، دور از واقعیت و جاهلانه سکوت کرد.

حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه مردم همدان امروز آمده اند تا در پاسخ به جریان فتنه و طرفداران آن رسالت خود را در قبال شهیدان به خون خفته ثابت کنند، گفت: آنچه در یک جلسه شفاهی در هشتم اسفنده ماه برگزار شده محکوم است.

حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی ماحصل خون شهیدان و الله اکبرهای مردم است، گفت: درود خدا بر مردمی که از دیار حسن ترک، شهید چیت سازیان و بهادربیگی هستند و نگذاشتند خون آنها پایمال شود.

وی با بیان اینکه هیچ احدی حق توهین به نظام و انقلاب و ارکان آن را ندارد، گفت: همدان دیار بزرگانی است که در مقابل اهانت ها سکوت نمی کنند.

وی با بیان اینکه جریان سازی را باید با آگاهی دنبال کرد، گفت: امام خمینی(ره) در عصری انقلاب کرد که بعضی از تفکرها می پنداشتند باید یک جلد از قرآن را در صندوقی قرار داد و اطراف قم چاله ای حفاری کرد و این صندوقچه را پنهان کرد تا در آینده خبری از قرآن نباشد.

وی با بیان اینکه جریانی که این نظام ولایی را رقم زد اینگونه تشخیص داد و آن مرد بزرگ امام خمینی(ره) فرمود باید قرآن سالاری و قرآن محوری شکل گیرد و قرآن را به صحنه اجتماع کشید، گفت: امروز در هر نقطه از دنیا حاضر می شویم تولید فکر قرآنی و معارف اسلامی بابی برای شناخت تشیع شده است و این حرکتی بود که امام و همیار شدن دیگر مراجع با او آن را به منصه ظهور رساند.

وی گفت: نباید با نادیده گرفتن خون شهیدان و زحمات ملت شریف ایران برای برپایی نظام ولایت فقیه به کسانی که عمل و سخنانشان خشنودی استکبار را به دنبال دارد، میدان داد.

نماینده طلاب و فضلای همدانی در حوزه علمیه قم سکوت امروز در برابر سخنان این عنصر وابسته را خیانت به خون شهیدان و ظلم به اهداف امام راحل دانست و عنوان کرد: منطق، دیانت، عمل به مفاد وصیت نامه امام و عهد و میثاقی که با شهدا بسته‌ایم اجازه نمی‌دهد در برابر آنها سکوت کنیم.

رضوی مهر یادآور شد: حیثیت، آبرو، عزت و اقتدار در گرو پیروی از ولایت فقیه است و امروزه دشمنان از وحدت و انسجام ملت ایران وحشت دارند و سود خود را در اختلاف افکنی می‌بینند.

وی ابراز داشت: عروسک‌های خیمه شب بازی که تماشاگرانی برای پوچ‌گویی‌ها و هرزه‌پراکنی‌های خود آماده می‌کنند بدانند مردم وقعی برای سخنان آنان قائل نیستند و برگزار‌کنندگان این میتینگ‌های وقیحانه‌ خودزنی کرده و آبروی خود را برده‌اند.

منبع/مهر

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: