« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶
معاون طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی عنوان کرد:
معاون طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی گفت:توانمند سازی مردم مناطق محروم در راستای تسلط بر سرنوشت و پیشرفت آبادانی از اولویت هاست....
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،معاون طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در جمع سفیران پیشرفت و آبادانی شهرستان لنده گفت؛ پیرو ماموریت ابلاغی مقام معظم رهبری به بنیاد علوی، توانمند سازی مردم مناطق محروم در راستای تسلط بر سرنوشت و پیشرفت آبادانی از اولویت هاست و باید بدانیم پیشرفت و توسعه مورد تاکید رهبر انقلاب تفاوت جدیش آن است که اَنفسی است، یعنی تک تک آدم های یک منطقه مخاطب قرار می گیرد.

مهندس قادریان اظهار داشت؛ اینطور نیست که یکسری پروژه پرتابی از بالا تصویب شود و برای اجرا در منطقه ای ابلاغ شود.باید مد نظر داشته باشیم که طرح پیشرفت و آبادانی یک منطقه در قالب سندی که بر اساس استعداد ها، ظرفیت و پتانسیل های بومی آن منطقه توسط خود مردم تدوین خواهد شد.


وی افزود؛ وظیفه شما سفیران توسعه، پیشرفت و آبادانی در گام اول، ایجاد خود باوری و تلاش برای بوجود آوردن تعلق خاطر در مردم است نسبت به منطقه ای که درآن زندگی میکنند.

وی گفت؛ تلاش کنید در مردم یک روستا احساس بالندگی بوجود آوردید بطوریکه یک روستایی به عنوان یک تولید کننده به خود افتخار کند.


سید فرهاد قادریان خاطر نشان کرد؛ روستاهای زیادی وجود دارد که تمام زیر ساخت های عمرانی برای آنان تامین شده بود و امروز خالی از سکنه شدند چراکه مردم آن مناطق تعلق خاطری نسبت به محل زندگی خود نداشتند.

معاون بنیاد علوی گفت؛ ایجاد پل و جاده و تامین برق و گاز و غیره ابزار توسعه هستند و نمی توان گفت اگر منطقه ای این موارد برایش تامین شد به توسعه رسید و آن چیز که برای رسیدن به توسعه از همه اینها مهمتر است نیروی انسانی است.


مهندس قادریان بیان کرد؛ در گام نخست باید سند پیشرفت و آبادانی برای هر منطقه تدوین کنید، با نزدیک شدن به مردم و بهره گرفتن از ظرفیت نخبگان بر اساس ظرفیت هاو پتانسیل های موجود هر منطقه این سند را تنظیم کنید .

ایشان خطاب به سفیران پیشرفت و آبادانی لنده گفت؛ وقتی سند توسعه برگرفته از نیازمندی های خود مردم باشد، همین مردم هم پای کار خواهند آمد و برای اجرای برنامه های که خود برنامه ریزی کردند همکاری خواهند داشت.


قادریان بیان کرد؛ این مسیر پیاده سازی شده بهانه است تا مردم توانمندتر و خود بر امورات خود تسلط تر شوند.

مهندس قادریان با اشاره به بنیاد نقش پشتیبانی بنیاد علوی نیز خاطرنشان کرد؛ به عنوان حمایت کننده مناطق محروم در جریان روند تنطیم در کنار شما سفیران پیشرفت و آبادانی و مردم هر منطقه خواهد بود ، هر جا نیاز به حمایت داشتید ورود خواهیم کرد. اگر نخواستند برنامه بنویسند کمک میکنیم. فارغ از اصلاحات عجیب و غریب برنامه نویسی توسعه از بهترین اساتید استفاده خواهیم کرد و در ادامه اگر نخواستند برنامه ها را پیاده کنند برای اجرای بند بند سند نیز کمک میکنیم و شانه به شانه آنها هستیم .


معاون طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در پایان اظهار داشت؛ امروز شما عزیزان سفیران پیشرفت و آبادانی نهادی هستید که تولیت آن مقام معظم رهبری است و امانت های از انفال مسلمین در اختیار شماست،پس تلاش کنید به بهترین شکل از این امانت ها استفاده شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین