« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
مدیر سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
مدیر سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقه بزرگ بهار همدلی ویژه ماه مبارک رمضان با مشارکت بسیج رسانه، علوم پزشکی و دستگاه های مختلف استان خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،سروان پاسدار فخرالدین رضایی گفت: این مسابقه در راستای توجه و اهمیت مناسبت ها و رویدادهای مهم  ماه مبارک رمضان از جمله رزمایش بزرگ کمک های مومنانه و همدلی با آسیب دیدگان کرونا،فضای معنوی ماه مبارک رمضان، روز قدس و شهادت امام علی(ع) و هم چنین تقدیر از کادر بهداشت و درمان وخدمات دیگر دستگاه ها و نهاد های خدمت رسان استان به مردم برگزار می گردد.

رضایی به تشریح شرایط شرکت در بخش های مختلف مسابقه بهار همدلی پرداخت و گفت: این مسابقه در سه بخش رسانه، فرهنگی هنری و کتابخوانی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند تا 19 خرداد 99 آثار خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

وی افزود: همدلی با نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا، رزمایش بزرگ کمک های مومنانه ، کرامت حسنی ( اقدامات خیرخواهانه در میلاد امام حسن ع، سفره های ساده افطاری، معنویت در خانه، ایثار پرسنل بهداشت و درمان استان ( به ویژه در ماه مبارک رمضان و سرگرم کردن کودکان در خانه از جمله موضوعات این مسابقه بزرگ است.
 وی، شب های قدر و ایام شهادت امام علی (ع) ، امر به معروف و نهی  از منکر ( به ویژه با موضوع روزه خواری در ماه رمضان ، ایجاد شادی و نشاط و کمک به افزایش همدلی در خانواده، خدمات گروه های جهادی، هیئت ها و موسسات خودجوش و مردمی در استان، خدمات و تلاش های نهادها و دستگاه های مختلف استان در مقابله با کرونا و رزمایش کمک های مومنانه، روز قدس و استکبار ستیزی ، سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را از دیگر موضوعات مسابقه بزرگ بهار همدلی بر شمرد.

بخش رسانه
وی ابراز داشت: بخش رسانه این مسابقه شامل ارسال (گزارش خبری، گزارش تلویزیونی، یادداشت، عکس خبری و تیتر) ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان است.

رضایی افزود: تولیدات بخش رسانه باید از تاریخ یکم اردی بهشت ۹۹ لغایت ۱۵ خرداد ۹۹ در یکی از رسانه های استانی منتشر شده باشند و تولیدات قبل از یکم اردیبهشت در جشنواره قرار نمی گیرد.
مدیر سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر فعال رسانه ای می تواند ۵ اثر به جشنواره ارسال نماید، یادآور شد: آثار ارسالی باید به صورت pdf بوده و در بالای هر اثر باید مشخصات صاحب اثر به همراه لینک یا تصویر انتشار در روزنامه پیوست باشد.

وی گفت: آثار ارسالی نباید قبلا در جشنواره دیگری برگزیده شده باشند.

رضایی ابراز داشت: علاقه مندان باید آثار از طریق پیام رسان ایتا یا واتساپ به شما ۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۳ ارسال کنند و گزارش تلویزیونی نیز در شبکه های اجتماعی ارسال شوند.


بخش فرهنگی هنری
مدیر سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخش فرهنگی هنری مسابقه بزرگ بهار همدلی نیز شامل (کلیپ، موشن گرافی،کاریکاتور با موضوع روز قدس و استکبارستیزی، نقاشی کودکان و نوجوانان و عکس مردمی) است.

وی افزود: در این بخش هر فرد می تواند ۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید و مشخصات صاحب اثر نیز باید به همراه اثر ارسال گردد.

مدیر سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در این بخش نیز آثار ارسالی باید مربوط به اردی بهشت و خرداد بوده و قبلا در جشنواره دیگری برگزیده نشده باشد.

رضایی با بیان اینکه بخش نقاشی مربوط به کودکان و نوجوانان است و باید در قالب موضوعات جشنواره باشد، گفت: آثار به شماره  ۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲ در پیام رسان ایتا یا واتساپ ارسال شوند.
مدیر سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: شرکت در بخش عکس مردمی با محور موضوعات جشنواره برای عموم آزاد است.

بخش کتابخوانی (کودک و نوجوان و بزرگسالان)
وی به بخش کتابخوانی بزرگسالان در مسابقه بهار همدلی اشاره کرد و افزود: افراد بزرگسال و خانواده ها جهت ثبت نام در مسابقه کتابخوانی مشخصات خود (نام و نام خانوادگی، نام پدر و کد ملی خود را به شماره۰۰۶۲ ۶۲۲ ۰۹۱۷ ارسال نمایند تا لینک دریافت کتاب مسابقه و جزییات برای آنها ارسال شود.

وی گفت: موضوع مسابقه کتابخوانی سواد رسانه می باشد و به همه کسانی که در آزمون حائز نمره لازم شوند گواهی نامه شرکت در دوره اهدا می گردد. به نفرات برتر نیز جوایز اهدا می گردد.

بخش کتابخوانی کودکان و نوجوانان
رضایی بیان کرد: بخش کتابخوانی کودکان و نوجوانان ویژه دانش آموزان پیش دبستانی، دبستانی ها و متوسطه اول می باشد که باید در کلیپ کوتاه حداکثر ۵ دقیقه ای کتاب خوبی که در ماه مبارک رمضان خوانده اند را معرفی نمایند.

وی گفت: علاقمندان به حضور در این بخش از مسابقه می توانند  آثار به شماره  ۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲در پیام رسان ایتا یا واتساپ ارسال کنند. هم چنین علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال اطلاع رسانی مسابقه به آدرس resanekvb@ در پیام رسان ایتا مراجعه نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین